Temos pavadinimas: WordPress, Shopify ir PHPFusion programuotojų bendruomenė :: Design Energy ieško koduotojo

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 16 16:08:43
#1

Sveiki,ieškome koduotojo.

Dizaineriui privaloma : turėti banko saskaitą,būti patyrusiam piešti dizainus.
Koduotojui privaloma : turėti banko saskaitą,mokėti koduoti HTML ir PHP Fusion v6,gerai būtų ir v7,bet neprivaloma.

Info : Už savo darba visus pinigus gaus pats darbuotojas,mano pareigos vadovas. Visi užsakymai eis tik per mane,o darbuotojai tik prisidėtu del hostingo mokėjimo.

Studijos pavaidinimas kolkas neišduodamas,bet bus domenas.

Norintys parašot temoje,arba į PM. Į klausymus atsakinėju temoje.

OFF -TOPIC bus iškarto trinami!

Redagavo oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 20 22:08:56

Parašė flapas· 2010 Rugp. 16 16:08:16
#2

Jėzau blt.. o tu ką čia darai? sponsorius štoli? :D

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 16 16:08:08
#3

ed parašė:
Jėzau blt.. o tu ką čia darai? sponsorius štoli? :D

Aš vadovas..

Parašė SWIZZ· 2010 Rugp. 16 16:08:42
#4

Juokingai skamba... "Aš vadovas..", lyg save keltum į aukštumas, kai pats nieko nemoki... Ir ką tu gausi iš to, kad tu būsi vadovas? Kokios garantijos?

Parašė Deiviux.eu· 2010 Rugp. 16 16:08:46
#5

Galiu klausimą OT: nakui pas tave tame puslapyje dd.us.lt yra spermodozoidas headeryje? :D

Parašė Gothic· 2010 Rugp. 16 16:08:52
#6

Deiviux parašė:
Galiu klausimą OT: nakui pas tave tame puslapyje dd.us.lt yra spermodozoidas headeryje? :D


tas ziaurus ;D

Parašė flapas· 2010 Rugp. 16 16:08:38
#7

Deiviux parašė:
Galiu klausimą OT: nakui pas tave tame puslapyje dd.us.lt yra spermodozoidas headeryje? :D


čia emotive idėja :D

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 16 16:08:38
#8

Deiviux parašė:
Galiu klausimą OT: nakui pas tave tame puslapyje dd.us.lt yra spermodozoidas headeryje? :D


Emotive klausk :D Ir beto,nebus pavadinimas Domas Design,bus isvis nepanasus dizainas ir domenas.

Parašė flapas· 2010 Rugp. 16 16:08:35
#9

Čiuju bus SpermisStudioTheBestInTheWorld-WTF.com :D

Redagavo flapas· 2010 Rugp. 16 16:08:52

Parašė jf· 2010 Rugp. 16 16:08:00
#10

Studijos pavaidinimas kolkas neišduodamas,bet bus domenas.




*Studio.lt ieško dizainerio ir koduotojo.




Įdomiai čia ;DD

Redagavo jf· 2010 Rugp. 16 16:08:09

Parašė flapas· 2010 Rugp. 16 16:08:28
#11

ftw keista studija bus iškart matos.. :[

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 16 16:08:42
#12

ed parašė:
Čiuju bus SpermisStudioTheBestInTheWorld-WTF.com :D

Nebus. Tu taip sakai,nes nenori daugiau konkurentu.

Swizz,aš tiesiog tinklapi studijos tvarkysiu,visi pirkimai per mane vyks. Na man patinka tiesiog kaška dirbti,o vadovo nelengvas darbas.

Vietoi * turi buti kaikas. :D

Redagavo oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 16 16:08:25

Parašė Deiviux.eu· 2010 Rugp. 16 16:08:19
#13

Ne kaikas o pvz: 72 :D Ir lengviau yra neatidaryti jokios studijos o vienam dirbti, ir visas pelnas.

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 16 17:08:06
#14

Ne,bus viena raide arba skaicius. Kad aš nei koduot,nei gražiai piešt nemoku. O mokytis nėra laiko. Tai nebus norinčiu?

Parašė flapas· 2010 Rugp. 16 17:08:07
#15

Klientus pats ieškotum? :D

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 16 17:08:08
#16

ne.. Patys susirastu,nes reklama daug kur bus.

Parašė ExPerT· 2010 Rugp. 16 17:08:03
#17

RoW parašė:
Studijos pavaidinimas kolkas neišduodamas,bet bus domenas.




*Studio.lt ieško dizainerio ir koduotojo.




Įdomiai čia ;DD

Neblogai ;DD

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 16 17:08:24
#18

Vietoi * bus raide arba skaicius,neisduosiu kad nekopijuotu kas pavadinimo.

Parašė SeRino· 2010 Rugp. 16 17:08:03
#19

ne nu cia tai ziauru:] stumiat chebra nesveikai:]

Parašė Wasiulis· 2010 Rugp. 16 17:08:34
#20

Įdėja skamba beviltiškai :D

visi pirkimai per mane vyks


Tau zjbs gauni 100lt už darba ir padalini po 50 programuotojuj ir dizaineriuj. Kas tau iš to? Nes pats tai nieko nedarysi. O weba patvarkyti tai čia ne darbas.

Parašė DeNoyz· 2010 Rugp. 16 17:08:12
#21

pz kad emotivve dizainas tai pats kurejas sudijos net nenutuokia ka tas spermis reiskia :]

Tai dabar koks rimtas klientas ateis paklaus ka tas spermis reiskia, gal viesnamis cia koks? :]

Parašė QQ· 2010 Rugp. 16 17:08:14
#22

Atiprasau, bet kam kurti savo "dizaino" studija kurios vadovas negalima nusipiesti sau(savo) studijai dizaino ? ( labai kvailai yra )
Ir tikrai is tokios studijos nesisakyciau paslaugu(bent jau as) ir nei kiek pasitikejimo nekelia.
Sekmes.

Parašė Pakartoti slaptažodį· 2010 Rugp. 16 17:08:13
#23

Debilai. Jeigu nežinot ką tai simbolizuoja net nelįskit.. O ir klientai tokių dalykų neklausia, nebent kokie 7-mečiai..

Parašė Deiviux.eu· 2010 Rugp. 16 17:08:34
#24

Follow > aš suprantu jog tas spermotozoidas simbolizuoja įdėjų gimimą. Na, taip orginalu. :)

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 16 17:08:40
#25

Follow parašė:
Debilai. Jeigu nežinot ką tai simbolizuoja net nelįskit.. O ir klientai tokių dalykų neklausia, nebent kokie 7-mečiai..

Follow tiesa.

Aš suprantu kitus,kurie tyčiojas. Jūs tik nenorit tūrėt daugiau konkurentų,tai jei kas noretu rašykit ir kad man jokiu nesamoniu neberašytumet.

Parašė QQ· 2010 Rugp. 16 17:08:05
#26

Domas. parašė:
Follow tiesa.

Aš suprantu kitus,kurie tyčiojas. Jūs tik nenorit tūrėt daugiau konkurentų,tai jei kas noretu rašykit ir kad man jokiu nesamoniu neberašytumet.

Viskas aisku, jus tobuli ir pas jus viskas tobula(tikriausiai ir us.lt hosting'o paslaugos pas jus geriau sukas :] )

Redagavo QQ· 2010 Rugp. 16 18:08:46

Parašė Waldoss· 2010 Rugp. 16 17:08:58
#27

Blm debilai sakė gi kad be off-topicu,bet vistiek rašo,fakin kai nekenčiu tokiu.Tegul kuria jis ta studija? Jus pavydit ar ką? Jus gi čia išvis ne prie ko.

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 16 17:08:29
#28

QQ parašė:
Domas. parašė:
Follow parašė:
Debilai. Jeigu nežinot ką tai simbolizuoja net nelįskit.. O ir klientai tokių dalykų neklausia, nebent kokie 7-mečiai..

Follow tiesa.

Aš suprantu kitus,kurie tyčiojas. Jūs tik nenorit tūrėt daugiau konkurentų,tai jei kas noretu rašykit ir kad man jokiu nesamoniu neberašytumet.

Viskas aisku, jus tobuli ir pas jus viskas tobula(tikriausiai ir us.lt hosting'o paslaugos pas jus geriau sukas :] )

Aš tau sakau bl*,bus normalesnis pavadinimas o ne kaip dabar fail,domenas ir naujas gražus dizainas. Aišku tau? Persiskaityk 10 kartų ir manau užtilsi

Parašė QQ· 2010 Rugp. 16 18:08:23
#29

Domas. parašė:
.....
Aš tau sakau bl*,bus normalesnis pavadinimas o ne kaip dabar fail,domenas ir naujas gražus dizainas. Aišku tau? Persiskaityk 10 kartų ir manau užtilsi

As ne apie joki dizaina ir kazkoki domena sneku, o sneku apie tai kad zmones isreiskia cia savo nuomone apie dabartine studija(kuria) daviai ir jeigu tau nepatinka ta nuomone tu sakai "jie pavadyni nes jie konkurentai" , o as toki pasisakyma lyginu "nes pas mus viskas tobula ir kiti pavydi", o taip visu pirma net nedrysciau sakyti turedamas savo studija kurios dizaina perku is kitos studijos, o kodavima dar is kitos studijos, o gal dar ir uzsisakyk is kitos studijos kad sukurtu dizainu ? poto reklamuodamas savo studija galesi sakyti "va kokie musu darbai" nors bus jie sukurti kitos studijos.
Kad ir kaip bebutu sekmes su savo "studija"

Redagavo QQ· 2010 Rugp. 16 18:08:07

Parašė SWIZZ· 2010 Rugp. 16 18:08:39
#30

QQ ir Domai, jums tuojaus bus pašalinta citavimo funkcija manau...

Parašė tm· 2010 Rugp. 16 18:08:41
#31

Hebra, visu pirma raminame aistras, visu antra biški subręskite. Domai, kad ir koks nervuotas esi, ramink arklius taipogi ir galvok ką rašai. Visu pirma skaitau, jai studija atidarai, tai bent jau hostingu ir domenu, kaip vadovas turi pasirūpinti, taigi tai pirmas mano komentaras, antras komentaras studijai žmonių ieškok visur netik čia bet ir uždarbyje, kur specialistų ir gerų specialistų tikrai nemažai.

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 16 18:08:13
#32

QQ parašė:
Domas. parašė:
.....
Aš tau sakau bl*,bus normalesnis pavadinimas o ne kaip dabar fail,domenas ir naujas gražus dizainas. Aišku tau? Persiskaityk 10 kartų ir manau užtilsi

As ne apie joki dizaina ir kazkoki domena sneku, o sneku apie tai kad zmones isreiskia cia savo nuomone apie dabartine studija(kuria) daviai ir jeigu tau nepatinka ta nuomone tu sakai "jie pavadyni nes jie konkurentai" , o as toki pasisakyma lyginu "nes pas mus viskas tobula ir kiti pavydi", o taip visu pirma net nedrysciau sakyti turedamas savo studija kurios dizaina perku is kitos studijos, o kodavima dar is kitos studijos, o gal dar ir uzsisakyk is kitos studijos kad sukurtu dizainu ? poto reklamuodamas savo studija galesi sakyti "va kokie musu darbai" nors bus jie sukurti kitos studijos.
Kad ir kaip bebutu sekmes su savo "studija"

As nesakiau,kad tobula

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 16 18:08:16
#33

tm parašė:
Hebra, visu pirma raminame aistras, visu antra biški subręskite. Domai, kad ir koks nervuotas esi, ramink arklius taipogi ir galvok ką rašai. Visu pirma skaitau, jai studija atidarai, tai bent jau hostingu ir domenu, kaip vadovas turi pasirūpinti, taigi tai pirmas mano komentaras, antras komentaras studijai žmonių ieškok visur netik čia bet ir uždarbyje, kur specialistų ir gerų specialistų tikrai nemažai.


Ačiū už patarimus,tai aš taip ir darysiu. Bet pirma surenku komanda,tada pirksiu domena,keisiu pavadinima studijos į normalų. Pagal mano planus jei rasiu gerą dizainerį ir koduotoją,tai bus viskas čiki.

Parašė QQ· 2010 Rugp. 16 18:08:25
#34

Is tavo citatos Persiskaityk 10 kartų ir manau užtilsi




"jie pavydi nes jie konkurentai" , o as toki pasisakyma lyginu "nes pas mus viskas tobula ir kiti pavydi"

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 16 18:08:25
#35

Na tai lygink,mano nuomone kitokia.

Parašė Pongis· 2010 Rugp. 16 18:08:50
#36

Spermis simbolizuoja idėjų gimimą. Jeigu nemokat skaityti ir suprasti gilesnių minčių - jūsų bėdos. Šiaip maža bėda jį nutrinti.

Toliau. Domas - vadovas??? Kiek jam, 14 metų? Galiu pasakyti tik tiek, kad pats durniausias mano klientas. Visi buvo žmonės kaip žmonės, o tas mane išvadino vagiu ir pamanė, kad pavogiau jo 15 litų (vieną valandą nieko neatsakiau, nes buvau užsiėmęs). ;))

Parašė Funo· 2010 Rugp. 16 18:08:30
#37

Sukoduotas baisiai dizainas .

Parašė Donatas· 2010 Rugp. 16 18:08:04
#38

Nafik darei konkursą, jei keisi dizainą..

Parašė WyPuk· 2010 Rugp. 16 18:08:39
#39

Visiškai nesuprantu, kam kurti studiją, ieškoti kažkokių programuotojų, dizainerių jeigu pats nieko nesugebi?

Parašė Donatas· 2010 Rugp. 16 18:08:36
#40

dar patiko, naujienos, bet viršui rašo atlikti darbai :]

Parašė flapas· 2010 Rugp. 16 18:08:50
#41

dar patiko:


Sveiki,išvykstu pirmadienį ( 16.08 ) ir gryštu ketvirtadienį ( 19.8 ) ,todėl negalėsiu atlikinėti jūsų užsakymų.
Kol aš išvykes,užsakymus siūskite į mano elektroninį paštą.


Sveiki,taigi skelbiu Domas Design studija atidaryta !
Aš pasirenges priimti naujus išukius.

Parašė s1Nk· 2010 Rugp. 16 18:08:14
#42

Sukuoduotas tai tikrai baisiai dizainas. ;)

Parašė Pongis· 2010 Rugp. 16 18:08:52
#43

FUJ. Kaip baisiai sukoduotas dizainas. :( 42studio, akmuo į tavo daržą, galėjot labiau pasistengti, nes net nepanašu ką aš nupiešiau.

Parašė Donatas· 2010 Rugp. 16 18:08:55
#44

font'as ne tas, subug'intas, man toks jausmas, kad sukodino, o jis pats čia sumalė šūdą.. :)

Parašė Nachal· 2010 Rugp. 16 18:08:48
#45

Šnekėjau su Jaunėliu sakė jam nusiuntė visiškai tvarkingai sukoduotą, bet čia šitas velnias prikišo nagus ir viską sugadino.

Parašė flapas· 2010 Rugp. 16 18:08:30
#46

Nachal, kada tu su juom šnekėjai?

Parašė Nachal· 2010 Rugp. 16 18:08:50
#47

apie 11 ryte

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 16 19:08:49
#48

Teqila parašė:
dar patiko, naujienos, bet viršui rašo atlikti darbai :]


Nespėjau pakeist,nes skubiai turėjau išlėkt į klaipėda,dabar aš klaipėdoi prie kito kompo,tai čia nieko nėra nei file zila nei photo shop,išvis tuščias PC.

Naujas dizainas ta proga,kad domenas bus ir keisis pavadinimas,nebus toks fail.

Emotive - Rašiau SMS,o tu neatrašei.

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 16 19:08:27
#49

Nachal parašė:
Šnekėjau su Jaunėliu sakė jam nusiuntė visiškai tvarkingai sukoduotą, bet čia šitas velnias prikišo nagus ir viską sugadino.


Nieko neprikišau,nebepi***t proto. Daug kas man rašė,nesakysiu kas,bet sake kad išvis lievai sukoduota nieko nemoka ( man taip sakė ) . Ir ten tie sriftai,tai jis dare nuo dizaino,o ne aš pridirbau. Tegul nebenusišneka.

AŠ PATS NIEKO DIZAINE NEDARIAU,čia sumale jaunėlis. Prašiau jo paredaguot kaška,tai jis paredaguota faila tsiunčia,aš pats NIEKO NEDARIAU.

Redagavo oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 16 19:08:01

Parašė Jaunelis· 2010 Rugp. 16 19:08:21
#50

emotive parašė:
FUJ. Kaip baisiai sukoduotas dizainas. :( 42studio, akmuo į tavo daržą, galėjot labiau pasistengti, nes net nepanašu ką aš nupiešiau.


kur tau lievai sukoduota ?, be to reikėjo pačiam sukoduoti :)

Redagavo Jaunelis· 2010 Rugp. 16 19:08:48

Parašė Pongis· 2010 Rugp. 16 19:08:19
#51

Domas. parašė:
Emotive - Rašiau SMS,o tu neatrašei.

Koks iš tavęs vadovas, jeigu neturi elementariausio supratingumo? 12 val. nakties skambinėja į skype, į telefoną, o aš tokiu metu prie TV užmigęs. Prabuvau dingęs valandą laiko, o tu, debilas, stresuoti pradėjai, vagiu mane išvadinai. Ar tai labai taktiška? Suauk, o tada svajok apie vadovo pareigas, nes dar toli gražu, malakosose.

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 16 19:08:22
#52

emotive parašė:
Domas. parašė:
Emotive - Rašiau SMS,o tu neatrašei.

Koks iš tavęs vadovas, jeigu neturi elementariausio supratingumo? 12 val. nakties skambinėja į skype, į telefoną, o aš tokiu metu prie TV užmigęs. Prabuvau dingęs valandą laiko, o tu, debilas, stresuoti pradėjai, vagiu mane išvadinai. Ar tai labai taktiška? Suauk, o tada svajok apie vadovo pareigas, nes dar toli gražu, malakosose.

Tas įvykis nesusijas su mano studijos rinkimu.

Parašė QQ· 2010 Rugp. 16 19:08:49
#53

Prie to pacio kaip jus atliekate uzsakymus jeigu sakiai "jeigu gautumem bent viena dizaineri ir koduodoja butu labai gerai"
Is tavo "studijos"
Kol aš išvykes,užsakymus siūskite į mano elektroninį paštą.




Parašė Jaunelis· 2010 Rugp. 16 19:08:19
#54

Domas. parašė:
Nachal parašė:
Šnekėjau su Jaunėliu sakė jam nusiuntė visiškai tvarkingai sukoduotą, bet čia šitas velnias prikišo nagus ir viską sugadino.


Nieko neprikišau,nebepi***t proto. Daug kas man rašė,nesakysiu kas,bet sake kad išvis lievai sukoduota nieko nemoka ( man taip sakė ) . Ir ten tie sriftai,tai jis dare nuo dizaino,o ne aš pridirbau. Tegul nebenusišneka.

AŠ PATS NIEKO DIZAINE NEDARIAU,čia sumale jaunėlis. Prašiau jo paredaguot kaška,tai jis paredaguota faila tsiunčia,aš pats NIEKO NEDARIAU.


man patiko šitas postas :D , jo 42studio krč šūdų tvartas pagal jus bet vis tiek paslaugas užsisakynėjat ... pz pz FAIL'inat kaip reikia , BE TO parodau dizainą sakau tinka ten biški pakoregavau pagal norus jo sako ok tinka siusk
nu ir nusiunčiau :) . nebutu patike niekas neverčia imt , ir dabar stumia kad debilai čia visi ....

Parašė Arvydas· 2010 Rugp. 16 19:08:48
#55

Jaunėli, galėjai jam sukodint bent 10 - 11 Px tahoma šriftu.. :D

Parašė Jaunelis· 2010 Rugp. 16 19:08:16
#56

Arvydas parašė:
Jaunėli, galėjai jam sukodint bent 10 - 11 Px tahoma šriftu.. :D


kad ten visur tahoma šriftas ir visur tokie kaip tu sakei 10-11 sriftai :D

Parašė flapas· 2010 Rugp. 16 20:08:12
#57

o naujienos tai

.tekstas_tekstas {
font: verdana;
color:#000;
font-size:12px;
width:500px;
padding-left:30px;
padding-top:20px;
} :D

Redagavo flapas· 2010 Rugp. 16 20:08:26

Parašė Noyz· 2010 Rugp. 16 20:08:08
#58

Sukodintas dizas tai tikrai žiauriai. :D

Parašė Pongis· 2010 Rugp. 16 20:08:42
#59

Nuo kada font, o ne font-family?

Parašė flapas· 2010 Rugp. 16 20:08:55
#60

Noyz, pritariu tau šimtu procentu..

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 16 20:08:37
#61

Ačiū kitiems,kad man padėjot. Nes aš pats nelabai HTML suprantu ;D
Na va Jauneli,tai ką aš pridirbau? Aš nieko nedariau įpač per style failą. Taip,kad tavo klaidos čia.

Parašė Noyz· 2010 Rugp. 16 20:08:51
#62

Domas. parašė:
Ačiū kitiems,kad man padėjot. Nes aš pats nelabai HTML suprantu ;D
Na va Jauneli,tai ką aš pridirbau? Aš nieko nedariau įpač per style failą. Taip,kad tavo klaidos čia.

Šeip kiek žinau tu išvažiavęs. :D:D

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 16 20:08:19
#63

Išvažiaves į klaipėda iki ketvirtadienio. Bet čia galiu prisėst tik prie tinklapiu.

Parašė Jaunelis· 2010 Rugp. 16 21:08:53
#64

Ne per style failą buvo pridirbta :) , bet per nauja buvau atsiuntęs tai dabar ta menka klaida išsitaisė :)

Parašė Pongis· 2010 Rugp. 16 21:08:33
#65

Font'ai neatitinka, padding'ai taip pat. Tragedija. Gaila net žiūrėti. :/

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 16 21:08:00
#66

Bet BG tai žiauriai atrodo :s

Parašė Jaunelis· 2010 Rugp. 16 21:08:12
#67

emotive parašė:
Font'ai neatitinka, padding'ai taip pat. Tragedija. Gaila net žiūrėti. :/


paddingai ir neatitiks :D , aš pagal jį redagavau paddingus :)

Parašė flapas· 2010 Rugp. 16 21:08:59
#68

Domai, kiek mokėjai už kodinimą?

Parašė Jaunelis· 2010 Rugp. 16 21:08:57
#69

10LT mokėjo už kodavimą
Dbr neturiu .psd nes ištryniau tai sudėčiau fontus iš psd ;D

Redagavo Jaunelis· 2010 Rugp. 16 21:08:52

Parašė Apocal· 2010 Rugp. 16 21:08:23
#70

Domas. parašė:
Ne,bus viena raide arba skaicius. Kad aš nei koduot,nei gražiai piešt nemoku. O mokytis nėra laiko. Tai nebus norinčiu?


Nėra laiko, bet šūdais užsiimti yra ? Tu jokio pelno taip ir negausi, ir sakai, tau patinka toks darbas. Tai gal nori pas mane padirbėti statybose už dyką ?

Parašė flapas· 2010 Rugp. 16 21:08:45
#71

Apocal, bet jis nori būt vadybininku tavo statybose :DDD

Parašė jf· 2010 Rugp. 16 21:08:04
#72

Nesuprantu kam kuria jis savo studija ;DDDDDDD

Redagavo jf· 2010 Rugp. 16 21:08:42

Parašė flapas· 2010 Rugp. 16 21:08:40
#73

Čia niekas to nesupranta.

Parašė QQ· 2010 Rugp. 16 21:08:51
#74

RoW parašė:
Nesuprantu kam kuria jis savo studija ;DDDDDDD

Nesuprantu kam deti tau savo pranesime ";DDDDDDDD" kai ta "sypsenele"(sitame puslapy) pasiraso: :D ?

Redagavo QQ· 2010 Rugp. 16 21:08:58

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 16 21:08:31
#75

Aš noriu kurt normalia dabar,su geru dizaineriu ir koduotoju. Bus domenas ir neFail'iškas pavadinimas

Parašė jf· 2010 Rugp. 16 21:08:06
#76

QQ parašė:
RoW parašė:
Nesuprantu kam kuria jis savo studija ;DDDDDDD

Nesuprantu kam deti tau savo pranesime ";DDDDDDDD" kai ta "sypsenele"(sitame puslapy) pasiraso: :D ?



Kvailisko klausimo dar negirdejau ;DDD

Parašė Funo· 2010 Rugp. 16 22:08:32
#77

RoW kodel cia kvailas klausimas ? jis turiejo omeni kad tu pazeidi taisykles ...

Parašė Deiviux.eu· 2010 Rugp. 16 22:08:16
#78

xStudio.lt jis nori daryti :)

[22:02:04] Domas. Išvykes.: Labas! Prašau pridėti mane prie savo kontaktų sąrašo.
[22:02:04] Deividas Paičius: Deividas Paičius pasidalino kontaktiniais duomenimis su Domas. Išvykes..
[22:02:26] Domas. Išvykes.: Sveikas,gal norėtum prisidėt prie mano studijos naujosios kaip koduotojas? Matau nemažai moki
[22:02:55] Domas. Išvykes.: Pavadinimas ir domenas būtų xStudio.lt
[22:05:32] Domas. Išvykes.: Už kodavima visi pinigai tavo. Norėtum?
[22:08:14] Domas. Išvykes.: Atašyk kai būsi.
[22:08:52] Deividas Paičius: Sveikas.. Palauk, prisiminiau tavo studiją... Tuoj, tik nustosiu juoktis... ;DDDDDD Tu karočia vaikeli suauk, o tada studiją kurk, išmok pats koduoti, atsirado čia lyderis mat. :DD
[22:09:06 | Pakeitė 22:09:10] Deividas Paičius: Galvoji męs tau pinigus duosim, o tu nieko nemoki?
Aš vienas
[22:09:15] Deividas Paičius: dirbu ir užsidirbu
[22:09:23] Deividas Paičius: Ir su niekuo dalintis nereikia, ir jokios studijos nereikia
[22:09:28] Domas. Išvykes.: Kas sake kad man pinigus duosit?
[22:09:40] Deividas Paičius: Procentas vistiek imsi
[22:09:45] Domas. Išvykes.: Neimsiu
[22:10:07] Domas. Išvykes.: Man tik darbuotojų reikia,nieko neimsiu.
[22:10:16] Deividas Paičius: Koks tau tolkas?
[22:10:43] Domas. Išvykes.: Bus darbo man.
[22:10:48] Deividas Paičius: Kokio?
[22:11:12] Deividas Paičius: Tu parašyk, aš varau ėst
[22:11:19] Domas. Išvykes.: Tinklapi prižiūrėt viska,su klijentais bendraut.
[22:11:40] Domas. Išvykes.: Persiunčiu klijenta į darbuotojo skype.



Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 16 22:08:22
#79

Bl*d bl*d su tokiais isdavikais

Parašė Pakartoti slaptažodį· 2010 Rugp. 16 22:08:01
#80

Jei rimtai kažką planuoji - aš galėčiau prisidėti.

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 16 22:08:12
#81

Rimtai.. Na tai puiku,susisieksiu. Dabar gal per uždarbi dar koderi atrasiu.

Parašė s1Nk· 2010 Rugp. 16 22:08:49
#82

Domas. parašė:
Bl*d bl*d su tokiais isdavikais


Ryt jau pasisavinsiu tavo domeno idėja. Muhahhuuahhuah :]

Parašė Pakartoti slaptažodį· 2010 Rugp. 16 22:08:40
#83

Sink, pz kažkoks nedaūgęs tu ... :[

Parašė s1Nk· 2010 Rugp. 16 22:08:16
#84

Follow parašė:
Sink, pz kažkoks nedaūgęs tu ... :[


Tai pajokavau. Lyg neturėčiau kur pinigu dėt. :s Norėjau pagasdint Doma. :p

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 16 22:08:39
#85

s1Nk parašė:
Follow parašė:
Sink, pz kažkoks nedaūgęs tu ... :[


Tai pajokavau. Lyg neturėčiau kur pinigu dėt. :s Norėjau pagasdint Doma. :p

Negalvokit,kad aš koks mažas vaikas. Kad tokių nesamonių nesuprantu

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 17 16:08:25
#86

Komandą surinkta,ketvirtadienį arba penktadienį startuoja studija.

Parašė Nachal· 2010 Rugp. 17 17:08:51
#87

Gal būtų galima sužinoti kas komandos nariai?

Parašė se7en-· 2010 Rugp. 17 17:08:55
#88

Nachal parašė:
Gal būtų galima sužinoti kas komandos nariai?
Manau Domas. ir kitos studijos kuriom visas atlygis ir eis :D

Redagavo se7en-· 2010 Rugp. 17 17:08:29

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 17 17:08:09
#89

se7en ne
Dizaineris : Mechete
Dizaineris2 : Konstantinas
Koduotojas : ire

Redagavo oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 24 12:08:40

Parašė Nachal· 2010 Rugp. 17 18:08:56
#90

Ar ilgai nardej kol prisijungė šie nariai? :D

Parašė Wiav· 2010 Rugp. 17 18:08:48
#91

Išpradžiu kaip pradėjau skaityti postus, juokiausi, po 2 min, juokiausi taip, kad ašaras teko nuo veido valyti. Po sekančiu 3 min, pradėjau liūdėti. Žmogus nesupranta ką daro. Vadovas, tai studijos veidas, ieško klientų suburia taktišką komandą, bet kas iš to jai jam nieko neatitenka? Šnipštas, manau šis asmuo sugalvojo, kaip galima lengvai pasisavinti vieną kitą litą. Beto, kas užsisakinės paslaugas, kaip toks baisus interjieras. Kitu atveju, pirksi iš kitų dizainerių dizainą, kaip tai atrodys kažkokia 1studio.lt koduoja ir piešia dizainus, nors patiems yra sukoduotas ir nupieštas dizainas kitų studijų? Aš asmeniškai į tokią nežiūrėčiau. O kitiems "chebrantams" norėčiau pasakyti, daugiau tolerancijos, tikiu, sunku susivaldyti, kaip toks žmogus kalbąs nežine ką. Bet juk galima tiesiog eiti į kitą temą. Domas. - Tau visi šie žmones bando pasakyti vienaip ar kitaip su tokiu mąstymu tau nieko nesigaus, pramesi laiką ar pinigus veltui.

Įvertink galimybes.
1. Kiek gali investuoti į komandą ir projektą.
2. Ar tai nebus "pasaulio pabaiga" jai nepasiseks.
3. Kokios kainos ir per kiek laiko tai atsipirks.
4. Kiek rimtų konkurentų turėsite ir kaip juos įveiksite.

Patariu galvoti savaitę, daugiau. Sakau taip, nes pats esu ne vieną litą prapilęs su neapgalvotais sprendimais, o juk poto labai sunku parduoti ar palikti tuos litus, galiausiai juos vėl uždirbti. Visada galvok ne kaip kuo daugiau investuoti, bet kuo pigiau padaryti. Gal yra kitu nišų kur gali save realizuoti.

Redagavo Wiav· 2010 Rugp. 17 18:08:01

Parašė Pakartoti slaptažodį· 2010 Rugp. 17 22:08:49
#92

Aš nesupratau. Iš pradžių aš buvau dizaineris dabar vėl kažkas kitas. (Jokios žinutės ar ko negavau) Manau tai viską pasako apie būsimą studiją. :)

Parašė echh· 2010 Rugp. 17 22:08:27
#93

chmm, jus rimtai kvaili, zmogus kuris bus tuo dizaineriu nemanau kad pasirasys kokia sutarti, gaus viena kita dizaina nupiest, jei tiks uzmokestis tai ir nupies. Nesvarbu, tas domas gali ir 30 Lt nuo dizaino pasiimti, bet gal dizaineriui uzteks likusiu ;) nemanot? Svarbu jis gaus darbo, o taip pat gales piesti ir kitiems uzsakovams kurie kreipiasi tiesiai i ji ;) Taigi dizaineriui jokios nenaudos nera ;) o kaiptik tik pliusas ;)

Redagavo echh· 2010 Rugp. 17 22:08:27

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 18 13:08:09
#94

Follow parašė:
Aš nesupratau. Iš pradžių aš buvau dizaineris dabar vėl kažkas kitas. (Jokios žinutės ar ko negavau) Manau tai viską pasako apie būsimą studiją. :)


Tu esi per daug neaktyvus,visą dieną nebuvai prisijunges,todel negalėjau taves imt į komandą,ir radau geresni dizaineri.

Wiaw - Aš jau senai apie tai mastau,ir pagaliau tai įvykdysiu. Pinigų aš turiu,pinigai neproblema.
Taip tiesa,man pačiam pelno nebus. Aš sakau pinigų turiu,man svarbu turiu gerą studija su gera komanda.

Kaip nugalėsime konkurentus? Mano komanda yra daugeliui žinoma,ir gerai atlieka savo darbus,bei maloniai bendrauja.

Parašė QQ· 2010 Rugp. 18 13:08:43
#95

Domas. parašė:
Follow parašė:
Aš nesupratau. Iš pradžių aš buvau dizaineris dabar vėl kažkas kitas. (Jokios žinutės ar ko negavau) Manau tai viską pasako apie būsimą studiją. :)


Tu esi per daug neaktyvus,visą dieną nebuvai prisijunges,todel negalėjau taves imt į komandą,ir radau geresni dizaineri.

Wiaw - Aš jau senai apie tai mastau,ir pagaliau tai įvykdysiu. Pinigų aš turiu,pinigai neproblema.
Taip tiesa,man pačiam pelno nebus. Aš sakau pinigų turiu,man svarbu turiu gerą studija su gera komanda.

Kaip nugalėsime konkurentus? Mano komanda yra daugeliui žinoma,ir gerai atlieka savo darbus,bei maloniai bendrauja.

Gal butu galima suzinoti jusu darbus ?

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 18 13:08:24
#96

Paslaugos
Dizainų kodavimas (html/css , PHP - Fusion v6) ;
Dizainų piešimas ;
Ivairių dydžių flash reklaminių skydelių piešimas ;
Ivairių dydžių reklaminių skydeliu piešimas ;
Logotipų piešimas ;
PHP ir html pagalba ;
Tinklapių priežiūra ;

Parašė DeNoyz· 2010 Rugp. 18 13:08:05
#97

Sori uz toki pasakyma ir keiksmazodzius bet b*bis bus tau cia :) Daug tokiu studiju buvo, daug taip kalbejo.

Tu pasiryzes investuoti i veba ir negauti is to jokios naudos? Na galbut tai tavo neapsakomas hobis , bet tu realiai pamastyk kai zmones neis pas tave, nesilankys tavo webe, nekomentuos tavo darbu, ar tu tikrai noresi toliau investuot i savo projekta?



Na o dabar kodel zmones neis pas tave? Dabar rimtas atsakymas, o kam pas tave eiti, kai nei tu pats vadovas nei kuri dizainus nei tu juos koduoji? Su tavim net nerasciau bendros kalbos, nepatarsi tu man nieko. Va 42studio pavizdys. Sigitas pats koduoja ir yra studijos veidas ar kaip tu cia ruosies pavadin tai. Jis visada gali patart kokios spalvos derinsis, kokia tema turetu buti, kad uztektu ja pilnai realizuoti uz tavo suma tokiai ir tokiai TVS.

O ka tu patarsi ? Gal pasakysi na mes nupiesim dizaina bet sori del kodavimo kainos nezinau kokia bus ji... Arba geriausiu atveju sukodavus tema nebus vieno ar kito dalyko nes koderis nesugeba sukoduot arba tai neimanoma. Sori nenoriu izeist mnm bet pats supranti apie ka eina kalba ir kaip buna jau su tais dizainais :)

Redagavo DeNoyz· 2010 Rugp. 18 13:08:37

Parašė QQ· 2010 Rugp. 18 13:08:50
#98

Bullshit. DELETE
Sekmes.

Redagavo QQ· 2010 Rugp. 18 13:08:15

Parašė flapas· 2010 Rugp. 18 13:08:40
#99

pala pala.. tai kas studijos nariai?

Parašė Nachal· 2010 Rugp. 18 13:08:19
#100

ed,

Dizaineris : Mechete
Koduotojas : mnm

------------
Noriu pamatyti darbus

Parašė flapas· 2010 Rugp. 18 13:08:09
#101

na tai ko jis dar ieško? :)

Parašė echh· 2010 Rugp. 18 15:08:41
#102

Sori uz toki pasakyma ir keiksmazodzius bet b*bis bus tau cia šypsosi Daug tokiu studiju buvo, daug taip kalbejo.

Tu pasiryzes investuoti i veba ir negauti is to jokios naudos? Na galbut tai tavo neapsakomas hobis , bet tu realiai pamastyk kai zmones neis pas tave, nesilankys tavo webe, nekomentuos tavo darbu, ar tu tikrai noresi toliau investuot i savo projekta?



Na o dabar kodel zmones neis pas tave? Dabar rimtas atsakymas, o kam pas tave eiti, kai nei tu pats vadovas nei kuri dizainus nei tu juos koduoji? Su tavim net nerasciau bendros kalbos, nepatarsi tu man nieko. Va 42studio pavizdys. Sigitas pats koduoja ir yra studijos veidas ar kaip tu cia ruosies pavadin tai. Jis visada gali patart kokios spalvos derinsis, kokia tema turetu buti, kad uztektu ja pilnai realizuoti uz tavo suma tokiai ir tokiai TVS.

O ka tu patarsi ? Gal pasakysi na mes nupiesim dizaina bet sori del kodavimo kainos nezinau kokia bus ji... Arba geriausiu atveju sukodavus tema nebus vieno ar kito dalyko nes koderis nesugeba sukoduot arba tai neimanoma. Sori nenoriu izeist mnm bet pats supranti apie ka eina kalba ir kaip buna jau su tais dizainais šypsosi


tai cia jau nuo koduotojo priklauso... Nemanai taip? Del spalvu, dazniausiai pats uzsakovas turi nusistates savo spalvas, o jei ne tai vadinas dizaino reikes cs sudsaiciui kurio savininkui net nerupes kokios to dizaino spalvos ;)
Kodavimo kainose reikia "susizaist" su savo komandos nariais ir tas kainas perprasi per kokia sav ;)
Jis visada gali patart kokios spalvos derinsis, kokia tema turetu buti, kad uztektu ja pilnai realizuoti uz tavo suma tokiai ir tokiai TVS.

Cia del to manau studijos "galva" gali pasitarti velgi su savo komandos nariais, kai uzsakovas mazdaug isdesto savo mintis (ta prasme, kainu pasiklausinet ir t.t.) ;)

Redagavo echh· 2010 Rugp. 18 15:08:25

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 18 16:08:31
#103

ed parašė:
na tai ko jis dar ieško? :)

Nieko,jau parašyta,kad viskas.

echh - Deku,kad palaikai mus. Na aš tikrai patarsiu darbuotojams savo,jeigu jiems ko reikės. Ir tiesa taip,pats klijentas spalvas ir kita pasako.

ed - Tu gal studijos tinklapių nemates? Būna surašytos paslaugos,jeigu paslaugose nebus to ko reikia žmogui,tai jis ir nesisakys paslaugu.

Parašė Pakartoti slaptažodį· 2010 Rugp. 18 20:08:11
#104

Domas. parašė:

Tu esi per daug neaktyvus,visą dieną nebuvai prisijunges,todel negalėjau taves imt į komandą,ir radau geresni dizaineri.


Oho, galbūt aš kažką naudingo per tą laiką nuveikiau. Kaip matau, tau reikia kažkokio nolaiferio.. Kaip žinai. ?|

Geresnį? Nu, nu. Žiūrint kur tu tą gerumą palygini. ;)

Redagavo Pakartoti slaptažodį· 2010 Rugp. 18 20:08:50

Parašė Juliuošius· 2010 Rugp. 18 20:08:52
#105

Domas sunkus tavo darbas ieškot klijantų jų rasčiau jaučia tiek per dieną kiek tu per savaite :D Jai taip gal ir aš studija kursiu kas nori prisidėt ? :D

Redagavo Juliuošius· 2010 Rugp. 18 20:08:02

Parašė Pakartoti slaptažodį· 2010 Rugp. 18 20:08:24
#106

O kam jų ieškoti? Klientas pats turi ieškoti studijos! :)

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 18 20:08:54
#107

O kas sakė kad aš ieškosiu? Aišku,patys suiras. Tik reklamas sudėt ketinu hamoi,uždaryje ir čia.

Parašė Apocal· 2010 Rugp. 18 21:08:47
#108

Domas. parašė:
Kaip nugalėsime konkurentus? Mano komanda yra daugeliui žinoma,ir gerai atlieka savo darbus,bei maloniai bendrauja.


Su tokiai kriterijais tikrai nieko nenukonkuruosi. Labiausiai prajuokino "Mano komanda yra daugeliui žinoma", kam ji žinoma ? Nebent tik šio supporto nariams. Paklausk uždarbije, kas yra xStudio tau atsakys - Kokia dar xStudio... Kad tavo dizaino studija būtų žinoma tau dar daug žemes apšikti. Ir PHP-Fusion dizainų piešimu/kodavimu nieko tu nenukonkuruosi. Na žodžiu matau gyveni tarp svajonių.

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 19 14:08:31
#109

Tinklapis atidarytas,greit startuosime su dizainu.
Tinklapis : D-Energy.LT
Studijos pavadinimas : Design Energy

Redagavo oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 19 14:08:53

Parašė PeuPeu· 2010 Rugp. 19 20:08:13
#110

Ziuriu jum svarbu tik pakalbeti. NEsiruosiame greitai uzsidaryti. Jau ir pirmuju klientu turime , tai kad viskas klostosi sklandziai.
Kainos nera dideles , odarbas atliekamas greitai :) Tai kad maziau tu OT. O rasome kas susija su darbais? uzsakymais ir pns ;)

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 19 21:08:09
#111

Jau greitai atidarysime tinklapį,bus daugiau paslaugų negu surašyta čia.

Užsukite į mūsų tinklapį : http://www.D-Energy.LT

Redagavo oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 19 22:08:41

Parašė blist· 2010 Rugp. 19 21:08:09
#112

Domas. parašė:
Jau greitai atidarysime tinklapį,bus daugiau paslaugų negu surašyta čia.
Darbus atliekame per 24 valandas jeigu užsakymas būna darbo dieną,jeigu savaitgaliais truputį ilgiau.


Užsukite į mūsų tinklapį : http://www.D-Energy.LT


Ir ką mes užsukę į tą tavo tinklapį darysime? Žiūrėsime, kaip gražiai atrodo logo? :)

Parašė Wiav· 2010 Rugp. 19 21:08:46
#113

Na sekmės linkiu tik jums. Bet dar kartą perspeju, jūs neįvertinat situacijos. Pirma reiktų pasiklausti žinančių, patyrusių žmonių nuomonės. Bet nežine, gal jums ir pasiseks. Manau čia šaudymas į taikinį. Jeigu jūs pataikysit - puiku. Jai ne, tai...

Dabar dar vienas dalykas.

Kokia rimta studija pateikia savo darbą per 24h. Nesamonė! Tai ką dizaineris dirbs be pertraukos prie dizaino? Nebus kokybės. Įdomu kaip čia gausis.

Redagavo Wiav· 2010 Rugp. 19 21:08:43

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 19 22:08:26
#114

Bus kokybe,tikrai dizaineris puikus :) Pamatysit viską kai atsidarysim :P

Parašė Jaunelis· 2010 Rugp. 19 22:08:12
#115

Wiav parašė:
Na sekmės linkiu tik jums. Bet dar kartą perspeju, jūs neįvertinat situacijos. Pirma reiktų pasiklausti žinančių, patyrusių žmonių nuomonės. Bet nežine, gal jums ir pasiseks. Manau čia šaudymas į taikinį. Jeigu jūs pataikysit - puiku. Jai ne, tai...

Dabar dar vienas dalykas.

Kokia rimta studija pateikia savo darbą per 24h. Nesamonė! Tai ką dizaineris dirbs be pertraukos prie dizaino? Nebus kokybės. Įdomu kaip čia gausis.


čia gerai pataikei , pvz jaigu du ar net trys užsakovai užsisakytu dizainus tai dizaineris tikrai turėtu tą pačią dieną paišyt tris ar du dizainus ? nežinau kaip čia bus ...

Parašė Noyz· 2010 Rugp. 19 22:08:07
#116

Vien dizainerio neužtenka. :)

Parašė ExPerT· 2010 Rugp. 19 22:08:48
#117

Įdomu kaip spėsit, tarkim pagal tą situaciją kurią pasiūlė Jaunelis? Ogi vienas dizaineris ir koduotojas tikrai nespės ;) Taip,kad neįvertini savo darbuotojų galimybių :)

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 19 22:08:02
#118

turime du dizainerius tik šiandien pasisiūlė,užmiršau paskelbtūū

Parašė ExPerT· 2010 Rugp. 19 22:08:15
#119

Jei nepaslaptis atskleisk visą komandą :)

Parašė SWIZZ· 2010 Rugp. 19 22:08:44
#120

Ne nažinau iš tokių "Studijų" juokas tik ima... Aišku gal ir pasiseks šūdą malti kaip decolor. Kaip tau dizaineris nupieš dizainą per 24h? :D Aš pats asmeniškai nesedėčiau 24h prie dizaino. Piešiu 2-3 dienas vieną dizainą, kartais ir greičiau... Čia nuo nuotaikos priklauso.

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 19 22:08:46
#121

Nu susimoviau,nepasitares su dizaineriu nes jo nebuvo. Gerai baigiam

Parašė Jaunelis· 2010 Rugp. 19 22:08:53
#122

Swizz parašė:
Ne nažinau iš tokių "Studijų" juokas tik ima... Aišku gal ir pasiseks šūdą malti kaip decolor. Kaip tau dizaineris nupieš dizainą per 24h? :D Aš pats asmeniškai nesedėčiau 24h prie dizaino. Piešiu 2-3 dienas vieną dizainą, kartais ir greičiau... Čia nuo nuotaikos priklauso.


Ta prasme kad dizainas bus pagamintas 24h bėgyje o ne kad pieš visas 24h :D , bet pvz pagal mano situacija pasakyta tai dizaineriui Užp*s piešti :)

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 19 22:08:00
#123

Jaunelis parašė:
Swizz parašė:
Ne nažinau iš tokių "Studijų" juokas tik ima... Aišku gal ir pasiseks šūdą malti kaip decolor. Kaip tau dizaineris nupieš dizainą per 24h? :D Aš pats asmeniškai nesedėčiau 24h prie dizaino. Piešiu 2-3 dienas vieną dizainą, kartais ir greičiau... Čia nuo nuotaikos priklauso.


Ta prasme kad dizainas bus pagamintas 24h bėgyje o ne kad pieš visas 24h :D , bet pvz pagal mano situacija pasakyta tai dizaineriui Užp*s piešti :)


Tiesa.

Parašė Jaunelis· 2010 Rugp. 19 22:08:16
#124

Taip ir nepasakei kas antras dizaineris :)

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 19 22:08:06
#125

Jaunelis parašė:
Taip ir nepasakei kas antras dizaineris :)


Antrasis dizaineris : Konstantinas

Parašė blicas· 2010 Rugp. 19 22:08:06
#126

Sėkmės, bet manau turėtum pamąstyti apie savo žodžius "pinigų turiu daug, jie ne problema". Tau gal ir ne problema, bet ar tu pats juos uždirbi, ar tėvai duoda... Bet kokiu atveju sėkmės, gal nebankrutuosit artimiausiu laiku.

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 19 22:08:49
#127

Nebankrutuosim tikrai. Normaliai pinigų skirsiu reklamai.

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 20 22:08:43
#128

EDIT : Vel ieškome koduotojo,nes musiškis dinges jau antra dieną,nėra nei prie skypei,nei per šį supportą.

Koduotojui privaloma : Turėti banko saskaitą,mokėti koduoti html/css , PHP Fusion v6. Dar gerai būtų PHP Fusion v7,bet nebūtina.
Info : Visi pinigai iki vieno cento už savo darbą atitenka darbuotojui!

Jokių OFF TOPIC,rašome tik tie kurie siūlosi !!!


Jokių OFF TOPIC,rašome tik tie kurie siūlosi !!!

Redagavo oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 21 00:08:08

Parašė Deiviux.eu· 2010 Rugp. 21 00:08:02
#129

Domas. > tau rimtai su galva negerai gal? Jeigu dabar žmogus išvažiavo tarkim į Palangą, tai jis tau turi ataskaitą duoti? Ir jeigu dvi dienas nuo PC pailsėjo, tai jau dingo? Dabar tik dar labaiu įrodai, kad neverta tavimi pasitikėti.

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 21 00:08:21
#130

Deiviux parašė:
Domas. > tau rimtai su galva negerai gal? Jeigu dabar žmogus išvažiavo tarkim į Palangą, tai jis tau turi ataskaitą duoti? Ir jeigu dvi dienas nuo PC pailsėjo, tai jau dingo? Dabar tik dar labaiu įrodai, kad neverta tavimi pasitikėti.
Tu nusišneki,galvoji nebūtų žmogus parašes,kad negalės prisijungt kai tiek daug kalbėjom per skype?

Parašė Jaunelis· 2010 Rugp. 21 00:08:50
#131

Nu o jai pvz netas dingo arba pc sugedo ? :) buna visokių prikolų ,pas mane su senu netu (trakuose toks šudinas tik yra.... ) tai budavo savaitgaliui visam dingdavo ... o pats administratorius kažkur išvarydavo į kaimą tai be neto sedėjau ir dar keli draugai .... tai nx atsisakiau jie tai ir tebesėdi su tuo šudinu netu ... čia kaip pvz.

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 21 00:08:09
#132

Na visko gali būt,bet aš turiu užsakymų,ir reikia studijos dizainą koduot tai ką man daryt? Mest viską ir laukt nežinomą laiką kol jis atsiras? Ne..

Parašė Apocal· 2010 Rugp. 21 00:08:58
#133

Jeigu jau normali studija ir normali komanda tai turėtum turėtu koduotojo telefono numerį. Galėtum paskambinti ir paklausti. O, jei būti išvažiavęs į Palangą manau būtų pranešęs. Gal šiaip kokia beda, kaip minėjo Jaunėlis. Ar, gal laiko stoka, gal žmogus dirba namuose ką nors, na visokių atvejų gali būti, tik nereikia be laiko panikuoti. :)

Parašė Nachal· 2010 Rugp. 21 00:08:02
#134

Dalbajobas tu esi domai, darai izdivalkes..

Parašė jf· 2010 Rugp. 21 00:08:40
#135

Nachal - visai tau pritariu ;D

Na visko gali būt,bet aš turiu užsakymų,ir reikia studijos dizainą koduot tai ką man daryt? Mest viską ir laukt nežinomą laiką kol jis atsiras? Ne..
D-Energy.LT




Tai kad tu neko nemoki..

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 21 00:08:32
#136

RoW parašė:
Nachal - visai tau pritariu ;D

Na visko gali būt,bet aš turiu užsakymų,ir reikia studijos dizainą koduot tai ką man daryt? Mest viską ir laukt nežinomą laiką kol jis atsiras? Ne..
D-Energy.LT




Tai kad tu neko nemoki..


O kur parašyta kad moku? Čia kalba apie darbuotoja eina.. Tu tylek rimtai geriau.
Nachal,eik išsimiegok.

Aš išvis normaliai parašiau,kad yra užsakymų ir juos reikia atlikti greitai,tai ne šitie kabinėjas.. Eikit miegot..

Va jaunelis ir apocal bent vieni normaliai paraše ne kaip kiti.. Na aš naujo ieškau tik todėl,kad jau reikia atlikti užsakymus..

Redagavo oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 21 00:08:17

Parašė Jaunelis· 2010 Rugp. 21 00:08:52
#137

Apocal parašė:
Jeigu jau normali studija ir normali komanda tai turėtum turėtu koduotojo telefono numerį. Galėtum paskambinti ir paklausti. O, jei būti išvažiavęs į Palangą manau būtų pranešęs. Gal šiaip kokia beda, kaip minėjo Jaunėlis. Ar, gal laiko stoka, gal žmogus dirba namuose ką nors, na visokių atvejų gali būti, tik nereikia be laiko panikuoti. :)


Geras pastebėjimas :)

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 21 00:08:41
#138

Dizainerių numerius turiu,abiejų. Bet koduotojo nespėjau paprašyt..
Ieškojau po jo temas sukurtas numerio,bet neradau.

Parašė Nachal· 2010 Rugp. 21 01:08:46
#139

Ką tu čia nusipezi? Miegot nenoriu, pats ir eik miegot kitiems nesiūlęs, nes čia žiūrau sėdi ir blūdiji su savo dizaineriais ar koduotojais. Prasivėdink

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 21 01:08:35
#140

Koduotoja radau,moka koduot : html/css , PHP Fusion version v6 & v7 , MightMedia , DLE . + Flash reklaminiai skydeliai

Redagavo oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 21 01:08:58

Parašė Nachal· 2010 Rugp. 21 01:08:38
#141

O, tai flash reklaminiai skydeliai įeina į kodavimą?

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 21 01:08:38
#142

Nematai taškelio po kodavimo?

Parašė Nachal· 2010 Rugp. 21 01:08:34
#143

Neinžlibinu, nei kiek.

Parašė ire· 2010 Rugp. 21 01:08:34
#144

nachal ir row ,jum butinai reikia pasinagrineti kas yra kritika,beje su flash baneri gali sukoduoti...

Parašė Nachal· 2010 Rugp. 21 01:08:35
#145

Kas tau sakė, jog aš kritikuoju?

Parašė ire· 2010 Rugp. 22 00:08:42
#146

tu stumi neargumentuotaik kaip mazas vaikas.

Parašė ifas· 2010 Rugp. 22 11:08:13
#147

Ce beveik visi stumia, kas bijo kad nuo ju atims uzsakymus...

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 22 11:08:42
#148

Tai taip,senai aš tą žinau.

Parašė Nachal· 2010 Rugp. 22 12:08:30
#149

Jokiom paslaugom aš neužsiimu :D kietekai bl :D

Parašė AceN· 2010 Rugp. 22 12:08:39
#150

Nachal tikrai tikrai jokiom?
https://webdnd.com/reklaminiu-sk...ika,t31008

Parašė Nachal· 2010 Rugp. 22 12:08:19
#151

tikrai tikrai jokiom

Parašė Kelmas· 2010 Rugp. 22 12:08:31
#152

Jis čia tik vadovauja, bet nieko pats nemoka. Faina čia jam žiūriu. :D

Redagavo Kelmas· 2010 Rugp. 22 12:08:42

Parašė ire· 2010 Rugp. 23 01:08:48
#153

aikit peklon :D nesikabinėkit :) einam į bariuką kokį :) atsisėįsim..draugiškai ikalsim po bokalą kanapinio kokio :)mm...

Parašė mNm.· 2010 Rugp. 24 11:08:46
#154

Eikit jus aš su tokia studija. Krč buvau išvaręs pora dienų į sodus. Negaliu pailsėti? Kas aš tau no-liferis, kad sėdėčiau prie skype ir laukčiau tavo žinučių? Pizdec, tragedija nėra koduotojo. OMG ;OOOO Ir šnd gavau tokia žinutę:

[11:43:33] Domas // Design Energy sako: Sveikas. Jau išrinkom kitą koduotoją,nes be žinos dingai ilgam.





cool. :[


P.s. jei taip su kiekvienu tavo surastu žmogum - greit krisi į mėšlo krūvą. Lame.

Redagavo mNm.· 2010 Rugp. 24 11:08:18

Parašė Jaunelis· 2010 Rugp. 24 11:08:10
#155

ire parašė:
aikit peklon :D nesikabinėkit :) einam į bariuką kokį :) atsisėįsim..draugiškai ikalsim po bokalą kanapinio kokio :)mm...


Kaip visada nusišneki :D
_mnm - fainai tau ;D

Parašė Donatas· 2010 Rugp. 24 12:08:50
#156

Tokia studija tai nu i n*, No lifer'ių komandos ieško.. :]

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 24 12:08:24
#157

Kas sake,kad noliferiu? mnm nepraneše kad išvyksta tai ir išmečiau.:s

Parašė Donatas· 2010 Rugp. 24 12:08:15
#158

Ai tai dar kaip bosui pranešti reikia, pasaulio pabaiga, kad žmogus išvažiuoja ir neturi laiko pranešti.. JUOKDARYS. :]

Parašė Jaunelis· 2010 Rugp. 24 12:08:34
#159

Domas. parašė:
Kas sake,kad noliferiu? mnm nepraneše kad išvyksta tai ir išmečiau.:s


tai dabar bet kas kas nepraneš išmesi ? :DDDD

Parašė mNm.· 2010 Rugp. 24 12:08:04
#160

Domas. parašė:
Kas sake,kad noliferiu? mnm nepraneše kad išvyksta tai ir išmečiau.:s


pff... kas tu man antra mama, kad turėčiau sakyti, kur išvažiuoju ir panašiai? P.s. tuo metu man nebuvo interneto, dėl audrų.

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 24 12:08:39
#161

Teqila parašė:
Ai tai dar kaip bosui pranešti reikia, pasaulio pabaiga, kad žmogus išvažiuoja ir neturi laiko pranešti.. JUOKDARYS. :]

Bent per šį supportą būtų PM parašes,kad išvyksta.. Buvo užsakymų ir staigiai reikėjo koduotojo. Taip kad tu tylek.c|

Parašė Donatas· 2010 Rugp. 24 12:08:25
#162

Taip, pagal jo studija, jis tau antra, trečia ir ketvirta MAMA. :D
EDIT: Išmok skaityt Domai.. :)

Redagavo Donatas· 2010 Rugp. 24 13:08:01

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 24 13:08:07
#163

Mano klaida,kad nepaprašiau tavo telefono del tokių atvejų.
Bet dabartinių darbuotojų susirinkau..

Parašė Donatas· 2010 Rugp. 24 13:08:55
#164

Tai jie išvažiuos ir vėl ieškok naujų.. :]

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 24 13:08:48
#165

Teqila parašė:
Tai jie išvažiuos ir vėl ieškok naujų.. :]


Dabar tu išmok skaityt,pasikaityk mano žinute prieš šią.
Aš visų numerius susirinkau,jeigu išvyksta aš žinosiu. O jei žinosiu tikrai nemesiu.

Redagavo oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 24 13:08:09

Parašė DEMO_user· 2010 Rugp. 24 13:08:26
#166

Pzd, Domas čia kaip feilina...
_mnm_ rašė, kad negalėjo prisijungt prie neto dėl audrų, o domo žodžiai:

Bent per šį supportą būtų PM parašes,kad išvyksta.. Buvo užsakymų ir staigiai reikėjo koduotojo. Taip kad tu tylek.papa



Parašė Jaunelis· 2010 Rugp. 24 13:08:26
#167

Sakė man kai kurie darbuotojai kad domas kaip ir draugų ieško ;D labai jau dažnai sms siuntinėja :D

Parašė Donatas· 2010 Rugp. 24 13:08:27
#168

Naktim neleis miegot, klausinės ko ne prie pc.. :]

Parašė Jaunelis· 2010 Rugp. 24 13:08:39
#169

Teqila parašė:
Naktim neleis miegot, klausinės ko ne prie pc.. :]


pize ;D nužudei ;DDDD ... geras šitas .

Parašė QQ· 2010 Rugp. 24 14:08:32
#170

Nenusibodo jums prie visko kabinetis ? vienas parase - kitas pasijuoke - dar vienas atklydes is kazkur dar pasijuoke, o poto dar vienas protinguolis islenda is kazkur ir vel skelia savo "bajeri", o vaikai vel kaip gave saldaini "o va cia tai geeeeeeras! ;D ;D ;D"
/peace

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 24 16:08:49
#171

Jaunelis parašė:
Sakė man kai kurie darbuotojai kad domas kaip ir draugų ieško ;D labai jau dažnai sms siuntinėja :D


Draugų? :D :D Ka čia pisi? Rašau darbo reikalais ir viskas. Paklausiu kiek % atlikta studijos dizainas..

Parašė Noyz· 2010 Rugp. 24 17:08:28
#172

Juk jeigu sako, kad padarys tą dizainą, tai padarys, negi nepasitiki savo komandos nariais?

Parašė zDon· 2010 Rugp. 24 17:08:15
#173

Tai ir droži jiems smegeninę kas 15 min? ..

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 24 17:08:41
#174

zDon kasdien rašydavau,nes va buvo su studijos dizainu sake dizaineris bus kitą dieną,o jau kokios 4 dienos ir nėra,tik šiandien pabaige..

Parašė Jaunelis· 2010 Rugp. 24 17:08:09
#175

Domas. parašė:
Jaunelis parašė:
Sakė man kai kurie darbuotojai kad domas kaip ir draugų ieško ;D labai jau dažnai sms siuntinėja :D


Draugų? :D :D Ka čia pisi? Rašau darbo reikalais ir viskas. Paklausiu kiek % atlikta studijos dizainas..


man tai sakė , o aš ne gėjus kad pisčiau tave :) ieškok kitur tokių pažiūrų asmenų kaip tavo ;)

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 24 17:08:20
#176

Jaunelis parašė:

man tai sakė , o aš ne gėjus kad pisčiau tave :) ieškok kitur tokių pažiūrų asmenų kaip tavo ;)


Kur parašyta kad mane? Lol

Redagavo oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 24 18:08:36

Parašė Nachal· 2010 Rugp. 24 18:08:31
#177

Sumeskit šitam lodariui grupes.. Jokių citatų grandinių.

Parašė Donatas· 2010 Rugp. 24 18:08:04
#178

Tiesa akis bado, be to dėkui už kuolą ;)

Parašė oŽiukoFANAS.· 2010 Rugp. 24 18:08:15
#179

Teqila parašė:
Tiesa akis bado, be to dėkui už kuolą ;)


Prašom :) Kuolas nes avataras negražus.

Parašė TheGloW· 2010 Rugp. 24 18:08:00
#180

zjbs jo avataras kai prisimenu ta video lustu is juoko :D