Temos pavadinimas: WordPress, Shopify ir PHPFusion programuotojų bendruomenė :: Studijos 2009 - kas kur įstojot ar jau studijuojat?

Parašė ozzWANTED· 2009 Lie. 27 19:07:14
#1

Netyčia uždavęs paprastą klausimą šaukykloje paprastą klausimą, pastebėjau kaip niekad daug atsakymų. Tad pagalvojau kad bus puiki tema diskusijoms.

Kiek žinau šiųmetinius dvyliktokus turėjo nemenkai išgąsdinti studijų reforma - daugumai mokslas tapo mokamas. Tad galbūt čia yra tokių, kurie stojo į studijas užsienio universitetuose? Ar visgi stojote į universitetą Lietuvoje.

Nepamirškit paminėti ir universiteto ir fakulteto(galbūt rasite bendrakursių) bei specialybės(gal netgi bendramokslių aptiksite :)).

PS. Kadangi dauguma žmonių žino kur ir kelintam kurse studinu, tai pats nesikartosiu. :)

Parašė LeBro· 2009 Lie. 27 19:07:47
#2

VGTU nekilnojamo turto vadyba. Istojau i mokama, nors egzus ir neblogai islaikiau, kadangi siemet kaip niekada anksciau didziule konkurencija i socialinius mokslus. Kad krepseli gauti reikejo vos ne 80% islaikyt visus egzus

P.S. kelintam tu kurse ir ka studijuoji ?

Parašė LeBro· 2009 Lie. 28 10:07:33
#3

VGTU nekilnojamo turto vadyba. Istojau i mokama, nors egzus ir neblogai islaikiau, kadangi siemet kaip niekada anksciau didziule konkurencija i socialinius mokslus. Kad krepseli gauti reikejo vos ne 80% islaikyt visus egzus

P.S. kelintam tu kurse ir ka studijuoji ?

Parašė PGG· 2009 Rugp. 1 18:08:46
#4

Hm... Tikėkiuosi, kad niekas nesupyks jei paklausiu. Norėčiau sužinoti ar iš šio suporto yra asmenų kurie įstojo/mokosi Transporto Logistikos srityje? Būtų labai įdomu pabendrauti ir pašnekėti, kaip sekasi, kokia kokybė, bei ar sunku, ar lengva buvo įstot. :)

Parašė Mantas_· 2009 Rugp. 1 18:08:06
#5

aš dar tik eisiu į vidurinę :D

Parašė weberiz· 2009 Rugp. 1 19:08:37
#6

o aš aisiu i pofke :) elektriku mokisios :)

Redagavo weberiz· 2009 Rugp. 1 19:08:06

Parašė Funo· 2009 Rugp. 1 19:08:06
#7

WeberiZ parašė:
o aš aisiu i pofke :) ekeltriku mokisios :)


neveltui tavo grupe idiotas :]

Redagavo Funo· 2009 Rugp. 1 19:08:43

Parašė Mantas_· 2009 Rugp. 1 20:08:09
#8

pritariu :D

Parašė Kelmas· 2009 Rugp. 1 21:08:10
#9

Pamatysiu kas floodinat ir kitas nesamones šnekat, postai bus trinami, o posto autorius įspėjamas.

Redagavo Kelmas· 2009 Rugp. 1 21:08:47

Parašė shit-· 2009 Rugp. 1 22:08:59
#10

Aš dar mokausi, bet ateity noriu IT studijuoti. (:

Parašė mXt· 2009 Rugp. 1 22:08:13
#11

Siaip zinau, kad ozz studijuoja kazka su IT, taciau ka tiksliai taip ir nezinau. Siaip man dar pora meteliu liko gimnazijoje, o po to greiciausiai stosiu i Programavima arba Informatikos inzinerija, arba Informatika. Butu idomu isgirst tavo, ozz, nuomone sia tema.

Parašė Tomcis· 2009 Rugp. 2 00:08:16
#12

mXt parašė:
Siaip zinau, kad ozz studijuoja kazka su IT, taciau ka tiksliai taip ir nezinau. Siaip man dar pora meteliu liko gimnazijoje, o po to greiciausiai stosiu i Programavima arba Informatikos inzinerija, arba Informatika. Butu idomu isgirst tavo, ozz, nuomone sia tema.

Po kelių metų studijuosiu tą patį kaip ir tu. Informatikos inžinerija, bei kąnors chaltūrinsiu. Beje, nukrypsiu nuo temos. Gal kas mokosi tokioje mokykloje kaip Vilniaus Vytauto Didžiojo gimnazija?

Parašė Apocal· 2009 Rugp. 2 00:08:10
#13

Įstojau į profesinė mokykla "Vilniaus geležinkelio transporto ir verslo paslaugų mokykla" Elektroninės leidybos maketuotojas. Įstojau gan lengvai, nebuvo atrankos. Nors šiaip norėjau į kita specialybe, bet kadangi vidurkio nebuvo tokio kokio reikėjo tai neįstojau. :)

Parašė ozzWANTED· 2009 Rugp. 2 00:08:49
#14

Na, dėl IT specialybių. Jos yra keliuose universitetuose. Soory, be aš viską kas už Vilnius+Kaunas ribų išbrokuoju.

Visų pirma, tai ašžiuoja visi Licėjistai:
Važiuoja jie į Kembridžo universitetą Didžiojoje Britanijoje, ten yra Informatikos ir matematikos fakultetas "Faculty of informatics and matematics", kur yra kelios IT specialybės. Tik ten pakliūt beveik nėra šansų.

Na o Lietuvoje yra keletas universitetų. Pagal informatikos kokybė surūšiuočiau taip:
1.VU MIF (matematikos ir informatikos fakultetas) - specialybės: Bioinformatika, Informacinės technologijos, Informatika, Programų sistemos.
2.KTU - Specialybės: Informatika, Informatikos inžinerija
3.VU KHF(Kauno Humanitarinis fakultetas) - Specialybė: Verslo informatika
2.VGTU - specialybės: Informacinės technologijos, Informatikos inžinerija
3.VU FF (fizikos fakultetas) - Specialybė: Kompiuterinė grafika
4.MRU - Verslo informatika(ar kažkas panašaus)
5.VPU - (pedagonis) - Informatika ir t.t. Čia stokite nebent jeigu esate visiški lūzeriai ir gyvybiškai norite universitetinio išsilavinimo.
---
6.VK (Vilniaus kolegija)
7. Dar kažkokia kolegija)
Mano asmenine nuomone apie kolegijas nėra labai puiki, tad nieko gero ir nepasakysiu. Galiu pasakyti tik esminius skirtumus tarp kolegijos ir unversitetų:
1.a)Kolegijoje tikrai mokys ir dirbsite 2007 metų ofisu, t.y. Microsoft Office 12.
1.b)Universite Jums iškals Microsoft Ofice 2000 bei beveik visą MS Office 2003.
2.a)Kolegijoje jau pirmam semestre mokysitės Javos, C++ ir C#.
2.b)Universitete tuo metu mokysitės Pascalį.
3.a)Baigę kolegiją būsite puikiai paruoštas specialistas konkrečiai sričiai.
3.b)Baigę universitetą galėsite būti Magaiveris. Gilintis toliau turėsite patys, bet bendras žinias turėsite visapusiškas. T.y. galėsite dirbti bet ką, tik tą sritį ką dirbsite turėsite dar tobulinti.
---
PS. Aš ketinu būti Magaiveris :D.

---------
PPS. Surašiau viską ką turėjau galvoje, tai dėl tikslių specialybių pavadinimų galėjau ir suklysti.

Redagavo ozzWANTED· 2009 Rugp. 2 00:08:15

Parašė Tomcis· 2009 Rugp. 2 01:08:23
#15

Na aš jau seniausiai pasirinkęs MIF'ą tik dabar reik mokytis, kad patekt į krepšely (jeigu toks bus po 4 metų).
OT: Vat sesė pateko į statistiką MIF'e nemokamu mokymu. Tai lamės pilnos kelnės.

Parašė ozzWANTED· 2009 Rugp. 2 01:08:01
#16

Na matai. Kame esmė. Net ir imant patį VU. Tarkim imame vieną iš MIF specialybių - Statistika, tai gautųsi taip:

2007 07 - pask. įstojusių konk. balas: 1850
(prieš visas reformas, jokių ten kvailų krepšelių, ar DIDŽIOJO 8-eto politikos)

2008 07 - pask. įstojusių konk. balas: 1730
(AMR gandai, žmonės išsigandę kažkiek, dalis išvažiuoja)

2009 07 - pask. įstojusių konk. balas: 1520
(Visai sudirbta mokslo sistema, konk. balas smarkiai krenta).

Taip kad įstojimas įstojimui nelygus. Kai aš stojau, reikėjo daug aukštesnių balų nei kad pvz. reikia dabar...

PS. Pilnos laimės kelnės manau bus tiems kas stos 2011 07. Nes turėtų būti jau pakeista ir šįmet įvesta mokslo reforma, jeigu valdžia turės proto, ir supras kad ji(reforma) nepasiteisino.

Redagavo ozzWANTED· 2009 Rugp. 2 01:08:45

Parašė Tomcis· 2009 Rugp. 2 01:08:31
#17

ozzWANTED parašė:
Na matai. Kame esmė. Net ir imant patį VU. Tarkim imame vieną iš MIF specialybių - Statistika, tai gautųsi taip:

2007 07 - pask. įstojusių konk. balas: 1850
(prieš visas reformas, jokių ten kvailų krepšelių, ar DIDŽIOJO 8-eto politikos)

2008 07 - pask. įstojusių konk. balas: 1730
(AMR gandai, žmonės išsigandę kažkiek, dalis išvažiuoja)

2009 07 - pask. įstojusių konk. balas: 1520
(Visai sudirbta mokslo sistema, konk. balas smarkiai krenta).

Taip kad įstojimas įstojimui nelygus. Kai aš stojau, reikėjo daug aukštesnių balų nei kad pvz. reikia dabar...

Tiesa, mano sesutės procentai neaukščiausi, bet rizikavo. Tik vienintelis matematikos neblogas 90proc.. O tie istorija, rūsų po ~50proc. Lietuvių - 12proc.

Parašė ozzWANTED· 2009 Rugp. 2 01:08:06
#18

Tai kad stojant į statistiką matkė ir daro viską. Ir 90 proc. yra ne 'neblogai', o išvis liux. Nes vadinasi aplenkei 90 proc. Lietuvos studentų.
Na o lietuvių tai tragiškas :D

PS: Statistikėms rašau programas: Maple, C++, nors pykina nuo pascal'io bet ir pascaliu turbūt galėsiu parašyt. Tai jeigu bus kritinėj situacijoj, tai per parą parašau :D. Žinoma, ne už ačiū.

Parašė Tomcis· 2009 Rugp. 2 01:08:12
#19

ozzWANTED parašė:
Tai kad stojant į statistiką matkė ir daro viską. Ir 90 proc. yra ne 'neblogai', o išvis liux. Nes vadinasi aplenkei 90 proc. Lietuvos studentų.
Na o lietuvių tai tragiškas :D

PS: Statistikėms rašau programas: Maple, C++, nors pykina nuo pascal'io bet ir pascaliu turbūt galėsiu parašyt. Tai jeigu bus kritinėj situacijoj, tai per parą parašau :D. Žinoma, ne už ačiū.

Aj ta lietuvių, svarbiausiai išlaikė. Man matkė sekas, jai taip pat.
O dėl pascalių, C++ tai pats greit mokinsiuos, pagalbos nereik, nebent už ačiū :D
Beje, Tu MIF'e studijuoji ar kur? :}

Parašė ozzWANTED· 2009 Rugp. 2 01:08:22
#20

Aš čia ne apie tave, o apie tavo sesę kalbėjau.
"pascalių, C++ tai pats greit mokinsiuos" :D
Suvėlei kad net juokinga klausyti. Matau kad visiškai nerauki nieko apie aukštąjį mokslą ir kas ten per užduotys būna. Ir kodėl jas rašo 2,3 ar 4 kurso studentai pirmakursiams ;).

Parašė mXt· 2009 Rugp. 2 08:08:34
#21

Nu man tai KTU svieciasi :) Gal kas galit paaiskint esminius skirtumus tarp Informatikos ir Informatikos Inzinerijos? :) ozz, ką tu mokais? Jeigu nenori cia rasyt gali PM arba skype ;)

Parašė DvB· 2009 Rugp. 2 10:08:43
#22

mXt parašė:
Nu man tai KTU svieciasi :) Gal kas galit paaiskint esminius skirtumus tarp Informatikos ir Informatikos Inzinerijos? :) ozz, ką tu mokais? Jeigu nenori cia rasyt gali PM arba skype ;)

Aš ir į informatika žadu stoti, KTU universitete. :)

Parašė LeBro· 2009 Rugp. 2 10:08:15
#23

kazkoks nerdu susirinkimas cia : ))) sedesit be panu toj informatikoj kaip kunigu seminarijoj :)

Parašė MAnjack· 2009 Rugp. 2 11:08:58
#24

Kažkaip, kad ir moku dar kažką, tačiau į informatiką nestosiu. Netraukia visą gyvenimą prie PC sedėt. JAučiu, kad pasirinksiu architektūrą, nors girdėjau, akd ten sunku įstoti ?|

Redagavo MAnjack· 2009 Rugp. 2 11:08:52

Parašė ex-it· 2009 Rugp. 2 11:08:17
#25

Manjack siulyciau inzinerija tada :}

Parašė Foustas· 2009 Rugp. 2 11:08:30
#26

turizmas , viešbučių vadyba :)

Parašė Child· 2009 Rugp. 2 11:08:29
#27

VU TVM - tarptautinis turizmo verslas, štai kur man pavyko įstoti;)

Parašė MAnjack· 2009 Rugp. 2 11:08:33
#28

ex-it parašė:
Manjack siulyciau inzinerija tada :}


Normalios algos negausi su tokia specelybe :)

Parašė LeBro· 2009 Rugp. 2 11:08:57
#29

Child parašė:
VU TVM - tarptautinis turizmo verslas, štai kur man pavyko įstoti;)


stai kur visiems pavyksta istot, norejai pasakyt? :D

Parašė ex-it· 2009 Rugp. 2 12:08:06
#30

MAnjack parašė:

Normalios algos negausi su tokia specelybe :)


Priklausomai kaip tau pasiseks ir kieno inzinerija rinksies :}

Parašė LeBro· 2009 Rugp. 2 12:08:28
#31

MAnjack parašė:
ex-it parašė:
Manjack siulyciau inzinerija tada :}


Normalios algos negausi su tokia specelybe :)


Jeigu busi GERAS savo srities zinovas, net ir botanika baiges gali gera alga gaut

Parašė mXt· 2009 Rugp. 2 13:08:24
#32

Statybu Inzinerija zjbs specialybe yra. Siaip as irgi nelabai noriu prie PC sedet visa laika, taciau kol kas nesugalvoju daugiau variantu, kurie mane trauktu. Gal kas ka pasiulysit, ir rimtai sudominsit? :)

Parašė LeBro· 2009 Rugp. 2 13:08:21
#33

mXt parašė:
Statybu Inzinerija zjbs specialybe yra. Siaip as irgi nelabai noriu prie PC sedet visa laika, taciau kol kas nesugalvoju daugiau variantu, kurie mane trauktu. Gal kas ka pasiulysit, ir rimtai sudominsit? :)


Taj kas gali zinot kas tau patinka? Pvz mame lb traukia politologija, bet ten istot praktiskai neimanoma :)

Parašė mXt· 2009 Rugp. 2 21:08:51
#34

Tai as ir sakau, gal kas pasakys kur nori stot, ir as pradesiu rimtai dometis ta specialybe...

Parašė ozzWANTED· 2009 Rugp. 2 21:08:29
#35

LeBro parašė:
kazkoks nerdu susirinkimas cia : ))) sedesit be panu toj informatikoj kaip kunigu seminarijoj :)

Oj žinok klysti. :) Yra merginu tikrai. VU KHF, MIF, MRU - būna daug daugiau specialybių ir merginų tikrai netrūksta. Ir jos tikrai nebūna iš kelmo spirtos. :)

Aišku turiu draugą, kuris VPU Anglų filologija studija. Tai olialia mergaičių pilna. Bet vardan ko kas studina - ar dėl gero sekso kelis kart dažniau, ar dėl siekio įgyti gerą išsilavinimą.
Be to, Palangoj, Exit'e kai buvau čia prieš pora savaičių tiek ledinių pupų, kad daugelį studenčių pranoksta. Ir su visom tikrai nepermiegosi. :)

-------------
MXT rašė:
"Gal kas galit paaiskint esminius skirtumus tarp Informatikos ir Informatikos Inzinerijos?"

VGTU anksčiau buvo vadinamasis technikumas, o ne universitetai. Ir ten vien inžinerijos buvo. Pirmasis labiau siejasi su protine, teorine veikla, o antrasis su fizine, praktine veikla.

Jeigu stoji į Kauną, tai patarčiau.
1.VU KHF Verslo informatika
2.KTU Informatika.
3.KTU Informacinės technologijos.

Dėl 2-3 rinkis tą, į kurį sunkiau įstoti.

Į VGTU statybų inžineriją stoja daug linksmos chebros. Ir daugmaž unike išlieka shoolios laikai(na žinoma jeigu tai visokia creizyyy klasė buvo), o tarkim koks VU ir t.t. tai jau daug kas tavo bajerių nesupras. Į kuo sunkiau įstojamą specialybę pateksi, tuo mažiau ten supras visokius kreizy dalykus... Tarkim VU IT srityje apskritai daug žmonių nesupranta kaip galima mocu lakstyt, bei su mašina dragint, driftint... Ten visi į tokį dalyką žiūri skersai. Apskritai, 12 klasėj, procentaliai daugiau klasiokų turėjo teises ir mašinas, nei turi grupiokų/kursiokų unike. Dauguma atsičiuchina kad teisių reikia ten tik pabaigę magistrą, t.y. po ~ 6 metų studijų.

Redagavo ozzWANTED· 2009 Rugp. 2 21:08:56

Parašė ozzWANTED· 2009 Rugp. 2 22:08:24
#36

MAnjack parašė:
Kažkaip, kad ir moku dar kažką, tačiau į informatiką nestosiu. Netraukia visą gyvenimą prie PC sedėt. JAučiu, kad pasirinksiu architektūrą, nors girdėjau, akd ten sunku įstoti ?|

Taip sunku. Ir dar testą(stojamąjį egzaminą) reikia laikyt.
Ir visos architektės freaky mergos. Kažką kartą leptelėjau tokioj kompanijoj apie autocadą ar tai braižybą, tai tokius grybus pradėjo pjauti, kad vos nesupykino. Visi architektai - truputi freaky pplz'ai, su labai keistais hobiais, dar keistesne pasaulėžiūra, ir be galo BOORING studijom. IT studint daug smagiau. O jeigu nenori grynos it, imk jungtinę specialybę:
"kompiuterinė fizika"(kartu su fizika),
"verslo informatika"(kartu su ekonomika),
"ekonominė informatika"(kartu su ekonomika),
"informacinių sistemų valdymas",
"programų sistemos"(kartu su vadyba),
"bioinformatika"(kartu su biotechnologijomis ir biologija)
ir t.t.

Parašė LeBro· 2009 Rugp. 2 22:08:10
#37

Ozz, va, klasiokas istojo siemet i VU mif'a, sake panu laaaabai mazai :) o KOKIOS jos papasakos rugsejo menesi :| zinau tik tiek, kad pas mane nekilnojamam turte bus neblogu tiolku :)

BEJE, stereotipai ar ne, bet nu niekaip neisivaizduoju visapusiskai "geros" panos informatikes : )))

Redagavo LeBro· 2009 Rugp. 2 22:08:40

Parašė ozzWANTED· 2009 Rugp. 2 23:08:16
#38

Nu tai aišku, kad pas tave bus daugiau lelių. Ir Lebro, prie ko informatikės, yra gi statistės, kur apskritai kaip žinau vien tik panos, yra bioinformatikės, kur vėlgi vien tik panos beveik, kiek žinau. Yra VU KHF, kur vėl fakultete bičai sudaro mažumą(visgi humanitarinis fakultetas). Taip, ypač VU yra dar ne tokių nerd'sų, kurie įstoja pirmais numeriais. Bet tie kur apie vidurį ir link galo, tikrai tokie nėra.
Žinau bene vienintelį mif'o specialybę - FDM'ą kur visiški nerdai stoja. O apie informatikos sritis tikrai to nesakyčiau, yra ir tikrai gražių mergičkų, kurias tikrai malonu mokyti privačiai :). O kas barakuos darosi :). Ir ten tos pačios VU mif/ff panos. Filologės netgi labiau snobiško, negu mifietės. Be to šalia mifo, yra chemfakas, o chemfako panos dar gražesnės, ir tau visada parodys kelią iki chemikių valgyklos :).

Kažkur žiūrėjau statistiką, tai priima ~900 pirmakursių į mif'ą, tai iš jų ~40 proc. yra panos. IT specialybėse - panos sudaro ~20 proc. Kas tikrai nėra 1-2.

Beje, tavo klasiokas komentuotų bent jau fuxų stovykloje pabuvęs. O tai dabar čia tie komentarai dar nesąmonė, jis gi net nesimokė dar ten. Tai kaip jis gali komentuot. Žinoma, tai ne koks fif. fakas, ar tvs'as, kur ledinių pupų pilna. Bet realiai jeigu stoji tik dėl panų, tai reikia į 'slaugą' stoti, ar kokį VPU, šalia panoramos...

Aš asmeniškai jeigu dėl chebros ir buvusių klasiokų, bučiau stojęs į VGTU statybos inžinerija. Tai būtų išlikę tie patys shoolios laikai, TAČIAU. Unikas atima iš tavęs tik 4 arba 6 gyvenimo metus, studijuoji visai ne taip kaip mokykloj. Bereikia tik maždaug trečdalio to laiko kurį skyrei iki šiol mokykloj. Didesni sunkumai sesijos. Visa kita, jeigu tai tavo mėgstama specialybė, tikrai nekelia sunkumų. Na o galų gale, stodamas gi galvoji apie visą gyvenimą, o ne tik apie... :).

Redagavo ozzWANTED· 2009 Rugp. 2 23:08:43

Parašė frix· 2009 Rugp. 2 23:08:34
#39

Kažin kokios tos panos... ir nemeluokit patys sau, proto tikrai nepakanka... :D

Parašė LeBro· 2009 Rugp. 2 23:08:40
#40

Ozz, stoji nei del chebros, nei del panu, o visu pirma del saves... Chebros ir panu galima rast visur :) Beje, tu dar studini ar jau baiges?

Parašė ozzWANTED· 2009 Rugp. 2 23:08:33
#41

Dar studinu. Kaip baigsiu, vargu ar liksiu Lietuvoj. Nors net pats Dievas to nežino. Tiesiog labai daug draugų išvyko į UK, Airiją etc. ir gana lengvai visko pasiekė :). Tai turint draugų, verslo idėjas plėtoti UK gali būti manau kur kas perspektyviau nei LT.

Aš dar apskritai džiaugiuosi kad įstojęs esu prieš visokias kvailas reformas, kurios yra dabar. Ir bent už mokslą nereikia mokėti. Jeigu būtų reikėję, tai turbūt ne Lietuvoj už jį norėčiau mokėti, o kokioj UK.

Redagavo ozzWANTED· 2009 Rugp. 2 23:08:52

Parašė tm· 2009 Rugp. 2 23:08:50
#42

Na aš jau kažkada minėjau , aš studijuoju verslo vadyba , vilniaus teisės ir verslo kolegijoje, eisiu į antrąjį kursą ... Taip studijos tikrai patinka, geri dėstytojai , su gyvenimiška patirtimi, dėl to labai erai dėsto ir gyvenimiškus pavyzdžiuis mini ne vien iš knygos...

P.s. sorry dėl klaidų jėgų nėra ...

Parašė ex-it· 2009 Rugp. 2 23:08:01
#43

informa tai yra totalus grindinimas, nepatariu niekam. Siaip geriausia spec. yra tai kas tau patinka ir ka tu gerai moki.

Parašė tm· 2009 Rugp. 2 23:08:47
#44

nu nzn ex-it aliu biški paprieštarauti , visup irma tu nemažai ko tikrai nemoki iš tos kaip pvz vadyba, bet asmeniškai norėjau verslo vadyba , nes tai man oparindus ir žiniais neblogai (suvokimą apie verslo sritį) išplės ...

Parašė ex-it· 2009 Rugp. 3 00:08:52
#45

Tu taip pat parasei, kaip as ir galvojau, tiesiog nesupratai mano minties isdestymo.

Parašė bad_user· 2009 Rugp. 3 00:08:57
#46

ozzWANTED parašė:
Dar studinu. Kaip baigsiu, vargu ar liksiu Lietuvoj. Nors net pats Dievas to nežino. Tiesiog labai daug draugų išvyko į UK, Airiją etc. ir gana lengvai visko pasiekė :). Tai turint draugų, verslo idėjas plėtoti UK gali būti manau kur kas perspektyviau nei LT.

Aš dar apskritai džiaugiuosi kad įstojęs esu prieš visokias kvailas reformas, kurios yra dabar. Ir bent už mokslą nereikia mokėti. Jeigu būtų reikėję, tai turbūt ne Lietuvoj už jį norėčiau mokėti, o kokioj UK.


Blyn nors plikas, bet tiek gerai, kad mastai. Nafik toj Lietuvoj tu pradėk savo versla tuoj ras valdžia kaip tave apvogt ir kaip tave sužlygdyt :)

Parašė ozzWANTED· 2009 Rugp. 3 00:08:23
#47

ex-it parašė:
informa tai yra totalus grindinimas, nepatariu niekam. Siaip geriausia spec. yra tai kas tau patinka ir ka tu gerai moki.

Mano asmenine nuomone, gryna informa iš tikrųjų nėra cool studint. Nes būsi tik eilinis firmos programeris. Kur kas protingiau rinktis jungtinę specialybę, kaip rašiau 37-oje žinutėje:
https://webdnd.com/studijos-2009...ost_250428

Parašė tm· 2009 Rugp. 3 09:08:54
#48

Wx-it tada rei6kias netaip supratau tavo mintį pagal žinutę