Temos pavadinimas: WordPress, Shopify ir PHPFusion programuotojų bendruomenė :: TRINTI

Parašė almantas1989· 2014 Sau. 4 15:01:19
#1

TRINTI TEMA.. . .
TRINTI TEMA.. . .

Redagavo almantas1989· 2014 Vas. 7 19:02:39

Parašė zilvenas· 2014 Sau. 4 16:01:00
#2

Prieš pirkdamas pas jį persiskaityčiau čia: http://uzdarbis.lt/n78596/almant...

Parašė almantas1989· 2014 Sau. 4 16:01:15
#3

1. ziurek saves ne kitu
2. neteisk kitu nes pats busi teisiamas.

Parašė Pakartoti slaptažodį· 2014 Sau. 4 21:01:28
#4

pasakei ir prisnigo :D

Redagavo Pakartoti slaptažodį· 2014 Sau. 4 21:01:43

Parašė Boxster· 2014 Sau. 5 14:01:05
#5

Pagyvink tinklapi pridėk kokių nors spalvų, nes dabar labai niūru, tai net užsisakinėt noro nėra :D

Parašė edgaras-v· 2014 Sau. 5 16:01:04
#6

Megahost sistema. :[ Klaidu ji pilna, sekmes naudojant. Ir su srauto ribojimu nedaryk to nes traffico ribojimas tiesiog kviecia ddoserius. Nera patikimumo

Parašė almantas1989· 2014 Sau. 5 17:01:37
#7

Nuo siol Visiems planams taikomas Neribojamas duomenu SRAUTAS!

Parašė Gazuots· 2014 Sau. 6 00:01:42
#8

Niekada neturekit reikalu su tuo almantas1989. Skripta nusipirko, nei jis supranta ka daro, nori tik litu ir vsio.. Kokybes galite net nesitiketi..

Parašė almantas1989· 2014 Sau. 6 07:01:33
#9

neisbandei nesakyk. gerai? patikek kokybe yra.

Parašė almantas1989· 2014 Sau. 6 07:01:39
#10

JAU GALIME PASIULYTI DAR VIENA SUBDOMENA - *.6X.LT

Parašė AudriusG· 2014 Sau. 6 16:01:39
#11

Siūlyčiau padaryti menkiausią dalyką, kuriuo pritrauktum savų klientų arba ne, tai tiesiog free hostingą vienam IP adresui tam tikram laikotarpiui kad ir vienam mėnesiui, jog būtų galimą išbandyti tavo hostingą, nes kitu atvėju nematau prasmės naudotis jūsų paslaugomis.

Parašė edgaras-v· 2014 Sau. 6 17:01:57
#12

Duok išbandyt. Pažiūrėsiu kaip viskas atlaiko, serveriai kaip. Bus gera kokybė, visus projektus galbut perkelsiu. Email.: valysedgaras@gmail.com

Jei nesunku lauksiu laiško.

Redagavo edgaras-v· 2014 Sau. 6 17:01:07

Parašė almantas1989· 2014 Sau. 6 19:01:40
#13

pridejau tave. visa info issiusta i el.pasto dezute. duodu pradzioj startui plana issibandyti

Parašė edgaras-v· 2014 Sau. 6 19:01:07
#14

Pirmas pastebėjimas - išsiversk tą užsakymą į LTU. Prastą įspūdį tai palieka

----------

Pabandžius paleisti silpną dDos ataką, serveris nebeatidarinėjo visų jame esančių svetainių, kas yra labai blogai, visiškai jokio DDos protect.

Svetaines laikai savo kompiuteryje / serveryje namie su BITĖS internetu? Palangoje?

Redagavo edgaras-v· 2014 Sau. 6 19:01:48

Parašė almantas1989· 2014 Sau. 7 17:01:38
#15

idiegtos apsaigos nuo dDOS ataku :)

Parašė edgaras-v· 2014 Sau. 7 18:01:08
#16

Tai kodėl tada pajungus į serverį bent 100Mbps srautą, nebeatidarinėja nei vienos svetaines kuri tam ip yra? :)

Pakomentuok ir paskutiniji pastebėjima.

P.s. Netikink net kad įdieges esi anti-ddos apsaugas. Už tokią kainą kaip tu stumdai, tik į minusą nueitum. Nes tikros ddos apsaugos ne vieną tūkstantėlį kainuoja.

Redagavo edgaras-v· 1970 Sau. 1 03:01:00

Parašė almantas1989· 2014 Sau. 7 18:01:00
#17

neatidaro gal tik tau. nes niekas nesiskundes. as tinklapi prachekinu kas 10 minuciu. mano kolega dirba prie dizaino, bei sistemos tobulinimo

Parašė edgaras-v· 2014 Sau. 7 20:01:07
#18

almantas1989 parašė:
neatidaro gal tik tau. nes niekas nesiskundes. as tinklapi prachekinu kas 10 minuciu. mano kolega dirba prie dizaino, bei sistemos tobulinimo


-Sakau neatidaro, pasiuntus 100Mbps DDOS ataką. Kas reiškia jog serveriai neatlaiko net silpniausių atakų ir stringa viso serverio darbas (tuo metu).

-Susitvarkyk gramatines klaidas web'e. Jokio patikimumo.

-PROFESIONALIU VADINTIS NEGALI visa šita šū*o krūva. Jei nematei ir nesinaudojai profesionaliu (tikrai profesionaliu) hostingu, ne tau kurti. Kur 24/7 pagalba telefonu / el. paštu? Kur verslo klientų sistema? Kur investicijos į šį projektą? Nusipirkai VPS ir manai pinigų upės bus? Ne ten lendi! Kur sistema parašyta? Pasiėmė tą kur nemokamai padalinta ir džiaugiasi čia žiūriu! - Kai šituos paminėtus punktus atliksi, galėsi būt profesionalus, kol kas vaikų žaidimų aikštelę matau, o ne PROFESIONALŲ HOSTINGĄ.

-Įmonės rekvizitų nematau, teisingai? Į VMI priduot už nelegalią, neapskaitomą veiklą? Per tokius ir reikia bėgt iš Lietuvos.

Taip, kad nebekliedėk čia tų bereikšmybių, eik pirma lietuvių kalbos pasimokint, jokio solidumo kai vien aprašyme 10 klaidų...
Tikiuos, susiprotėsi kur žengi, nueisi tik į minusą, iš patirties sakau. Lietuvos rinka perpildyta, nes vidutiniškai kas savaitę Lietuvoj po naują hostingo ''ale'' tiekėją atsiranda. Yra rinkos lyderiai HOSTEX, IV, OVH, DuomenųCentras... Nenukonkuruosi.

Redagavo edgaras-v· 2014 Sau. 7 20:01:47

Parašė MaFetas· 2014 Sau. 7 20:01:51
#19

Turi vaikis užsiėmimą lai tegul sau ir žaidžia :) čia ir taip aišku kad trumpalaikis projektas

Parašė Pakartoti slaptažodį· 2014 Sau. 7 22:01:15
#20

EdgarasV parašė:
almantas1989 parašė:
neatidaro gal tik tau. nes niekas nesiskundes. as tinklapi prachekinu kas 10 minuciu. mano kolega dirba prie dizaino, bei sistemos tobulinimo


-Sakau neatidaro, pasiuntus 100Mbps DDOS ataką. Kas reiškia jog serveriai neatlaiko net silpniausių atakų ir stringa viso serverio darbas (tuo metu).

-Susitvarkyk gramatines klaidas web'e. Jokio patikimumo.

-PROFESIONALIU VADINTIS NEGALI visa šita šū*o krūva. Jei nematei ir nesinaudojai profesionaliu (tikrai profesionaliu) hostingu, ne tau kurti. Kur 24/7 pagalba telefonu / el. paštu? Kur verslo klientų sistema? Kur investicijos į šį projektą? Nusipirkai VPS ir manai pinigų upės bus? Ne ten lendi! Kur sistema parašyta? Pasiėmė tą kur nemokamai padalinta ir džiaugiasi čia žiūriu! - Kai šituos paminėtus punktus atliksi, galėsi būt profesionalus, kol kas vaikų žaidimų aikštelę matau, o ne PROFESIONALŲ HOSTINGĄ.

-Įmonės rekvizitų nematau, teisingai? Į VMI priduot už nelegalią, neapskaitomą veiklą? Per tokius ir reikia bėgt iš Lietuvos.

Taip, kad nebekliedėk čia tų bereikšmybių, eik pirma lietuvių kalbos pasimokint, jokio solidumo kai vien aprašyme 10 klaidų...
Tikiuos, susiprotėsi kur žengi, nueisi tik į minusą, iš patirties sakau. Lietuvos rinka perpildyta, nes vidutiniškai kas savaitę Lietuvoj po naują hostingo ''ale'' tiekėją atsiranda. Yra rinkos lyderiai HOSTEX, IV, OVH, DuomenųCentras... Nenukonkuruosi.


galėtų būti pliusiukų sistema, paspausčiau

Parašė almantas1989· 2014 Sau. 19 16:01:00
#21

nuo siol galime pasiulyti:
2 subdomenai: 6x.lt ir utg.lt

Partnerystes programa - Planai: Ekonominis, Verslo, Profesionalus su 50procentu nuolaida už patalpintą mūsų reklama jūsų tinklapyje

Parašė edgaras-v· 2014 Sau. 19 21:01:54
#22

almantas1989 parašė:
nuo siol galime pasiulyti:
2 subdomenai: 6x.lt ir utg.lt

Partnerystes programa - Planai: Ekonominis, Verslo, Profesionalus su 50procentu nuolaida už patalpintą mūsų reklama jūsų tinklapyje
Tai čia nuo kada profesionalų hostingą už 10LTL galima įsigyti? Kiek žinau tokių duomenų, kaip siūlai nuo 60LTL prasideda kaina per mėnesį... Keista daros nuo tokių "viendienių tiekėjų".

O kodą kreiva ranka rašė, taip? Pilnas klaidų...

Redagavo edgaras-v· 2014 Sau. 19 21:01:39

Parašė AudriusG· 2014 Sau. 20 10:01:57
#23

EdgarasV, nesikabinek taip baisiai del kodo, pas tave jei tavo depy, taipogi matau ant maintenance klaidu :) Nesame visi tobuli.

Parašė zilvenas· 2014 Sau. 21 19:01:33
#24

dizainą keisi kada nors? nes šitas "vaikiškas" labai jau :)

Redagavo zilvenas· 2014 Sau. 21 19:01:35

Parašė edgaras-v· 2014 Sau. 21 21:01:15
#25

Svetainė eilinį kart užlūžusi...

Parašė Stifleris.· 2014 Sau. 22 16:01:02
#26

EdgarasV parašė:
Svetainė eilinį kart užlūžusi...

Bent man krauna. O šiaip kaip ir minėjo Mafetas, pasižais ir užteks.

Parašė edgaras-v· 2014 Sau. 24 20:01:55
#27

Matau, nesigaudai visiškai hostingo srityje, ir darai nesąmones, nes tu kaip suprantu esi 3-4 tarpininkas iki siūlomų serverių.

PROFESIONALUS, PATIKIMAS, STABILUS - taip vadini savo š*dhostingį? Taip. O kiek tame tiesos? Jau savaitę beveik kaip nepasiekiamas serveris, nes naudojiesi cloud.lt tarpininku, kuris perperka serverius dar iš kito tarpininko, kur kokybę užtikrinti be šansų.

Nusipirk savo fizinį serverį, išsinuomok spintą duomenų centre, jį ten pajunk, įsigyk sistemą patikimą ir padorią - iki šios vietos (techninė pusė) apie 15000Lt turi investuoti, jau nekalbant apie bent kelių darbuotojų komandą. Tuomet tiktų visi šie apibūdinimai.

Ką tuo norėjau pasakyti?- tai, kad nebeterštum interneto bereikalingais puslapiais, jei neturi pakankamai investicijų, nevark, padėsi ir sau ir kitiems žmonėms.

Parašė almantas1989· 2014 Sau. 24 21:01:03
#28

jeigu ka tai neveikia tik siandien. net cloud.lt neveikia. o ir siaip ketinu kita menesi imti dedikuota is duomenucentro.

p.s. pries peikdamas kitus projektus visada ziurek savo minusus. pats irgi nesi profesionalus paslaugu tiekejas ir panaisai. pripazink. tad pagalvok ar verta smerkti kitus. nors konkurentai esame. o ir reklamos nedarau juk pas tave, tavo puslapyje ar kur. as nesiruosiu nei tavo klientu pasisavinti nieko. as noriu tik po biski kilti, pradzioj su vps o po to su dedikuotu. beje pats naudoji seniai paplatinta sistema. tad pas tave unikalumo 0 procentu

Redagavo almantas1989· 2014 Sau. 24 21:01:57

Parašė edgaras-v· 2014 Sau. 24 21:01:29
#29

almantas1989 parašė:
jeigu ka tai neveikia tik siandien. net cloud.lt neveikia. o ir siaip ketinu kita menesi imti dedikuota is duomenucentro.

p.s. pries peikdamas kitus projektus visada ziurek savo minusus. pats irgi nesi profesionalus paslaugu tiekejas ir panaisai. pripazink. tad pagalvok ar verta smerkti kitus. nors konkurentai esame. o ir reklamos nedarau juk pas tave, tavo puslapyje ar kur. as nesiruosiu nei tavo klientu pasisavinti nieko. as noriu tik po biski kilti, pradzioj su vps o po to su dedikuotu. beje pats naudoji seniai paplatinta sistema. tad pas tave unikalumo 0 procentu


Kaip sakoma - gera pradžia, pusė darbo. Sveikinu, bet visgi nuo pat pirmos minutės reiktų sudaryti gerą įspūdį klientams.


O jei jau prakalbai apie mane ir mano projektą, tai pilnai sutinku, dapar matai senai paplatintą pro-host sistemą. Bet aš ir nesiruošiu teikti paslaugų, nemokamoje, nuvalkiotoje aplinkoje, tai tiesiog būtų nepagarba klientui, o paslaugų jokių šioje aplinkoje ir neteikiu, kol programuotojai nepabaigė rašyti būsimos sistemos kodo. Ši, nemokama sistema įdėta paieškos varikliams, rasti puslapius iš anksto, ir startavus pradėti generuoti pelną.

Visą tai, ką parašiau - taikau tau ir manau bent šiek tiek atsižvelgsi. Jokiu būdu nenuvertinu, nesuprask klaidingai. Kaip tik - skatinu IT srities plėtrą Lietuvoje. Todėl ir rašau pastabas ir pasiūlymus tavajam projektui. Viską rašau iš savo nemažos patirties šioje rinkoje. Juk iš klaidų mokomasi.

Labai palaikau idėją, neprarask vilties ir siek geriausio rezultato. Sėkmės.

Parašė Pakartoti slaptažodį· 2014 Sau. 24 22:01:06
#30

EdgarasV parašė:

nereikėjo nusileisti, tu buvai teisus, o almantas šiuo atveju daugiau nuostolių ir sugaišto laiko prisigeneruos sau..

Parašė edgaras-v· 2014 Sau. 25 08:01:00
#31

Pakartoti slaptažodį parašė:
EdgarasV parašė:

nereikėjo nusileisti, tu buvai teisus, o almantas šiuo atveju daugiau nuostolių ir sugaišto laiko prisigeneruos sau..
Ne, tikrai palaikau visas hostingo idejas. Pats anksciau sukausi siame reikale, ir stipriai nudegiau. Todel ir patariu kitiems, nekartoti tu paciu klaidu kaip tokio tipo biznio pradzia bent be 15000Lt.

Parašė zilvenas· 2014 Sau. 25 19:01:48
#32

Kaip uždarbį host321, tai fusione depy :DDD krc baisu skaityt.

Parašė edgaras-v· 2014 Sau. 25 20:01:49
#33

zilvenas parašė:
Kaip uždarbį host321, tai fusione depy :DDD krc baisu skaityt.
Tai va va. Uždarbį HOST321 užsiėmė šią sritį, o aš čia aršiai reiškiu mintis šioj sritį. :D
Na o paziurejus idemiai uzdarbio gyvybe prilaiko host321 fusione as stengiuosi kiek jau ymanoma reikstis

Redagavo edgaras-v· 2014 Sau. 25 20:01:13

Parašė almantas1989· 2014 Sau. 27 10:01:46
#34

Pora dienu kol musu hostingas buvo nepasiekiams, ivyko keletas darbeliu Smile. Taigi:

UTG.LT Hostingas praneša kad:
*Jau baigti mūsų servrio keitimo/perkėlmo darbai.
*Apsaugoti RAID10 diskų masyvai
*Siūlomas tinklo pralaidumas 100Mb/s
*Įdiegtos stiprios dDos atakų apsaugos
*Nuo šiol norimą TVS sistemą galėsite instaliuoti tiesiog per DirectADMIN valdymo pultą.
*Užsisakius vieną iš planų Ekonominis, Verslo arba Profesionalus 12 mėn. ar ilgesniam laikotarpiui -užregistruosime jūsų pasirinktą domeną NEMOKAMAI
*Kiekvienas naujas klientas užsakęs naujas paslaugas, apie jas bus informuotas ne tik el.paštu, bet ir į PM dežutę mūsų tinklapyje

UTG.LT Administracija

Redagavo almantas1989· 2014 Sau. 27 18:01:03

Parašė Pakartoti slaptažodį· 2014 Sau. 27 15:01:02
#35

almantas1989 parašė:
*Užsisakius planą: Ekonominis, Verslo arba Profesionalus bent metams laiko užregistruosime jūsų pasirinktą domeną NEMOKAMAI


vadinasi tereikia užsisakyti hostingo planą, visiškai nesvarbu kokiam laikui, ir bent metams užregistruosite man domeną? dosnu :)

Parašė almantas1989· 2014 Sau. 27 16:01:59
#36

taip, tik svarbu kad tai nebutu planas STARTUI

Parašė edgaras-v· 2014 Sau. 27 17:01:33
#37

almantas1989 parašė:
taip, tik svarbu kad tai nebutu planas STARTUI
Tai va, iškart jei žiūrint teisiškai galėčiau prisiteist iš tavęs domenų, jei užsisakyčiau 20 planų "verslui" 1 mėn. Tu man turi užregistruoti 20 domenų. Šiaip gerai apgalvok logiškumą ir sakinio prasmę prieš viešindamas.

*Užsisakius planą: Ekonominis, Verslo arba Profesionalus bent metams laiko užregistruosime jūsų pasirinktą domeną NEMOKAMAI


Paryškinau tą vietą, kur siūlai veltui domenus. Tikrai dosnus žmogus.

O turėtų skambėti taip:

*Užsisakius vieną iš planų Ekonominis, Verslo arba Profesionalus 12 mėn. ar ilgesniam laikotarpiui -užregistruosime jūsų pasirinktą domeną NEMOKAMAI


Nepyk, kad kabinėjuosi prie visko, bet tiesiog duodu patarimus ir pastebėjimus, į kuriuos protingi žmonės atsižvelgia.

Redagavo edgaras-v· 2014 Sau. 27 17:01:44

Parašė almantas1989· 2014 Sau. 27 18:01:26
#38

dekui uz pastebejima. istaiseme sia klaidele :)

Parašė MaFetas· 2014 Sau. 27 18:01:24
#39

Pasistenk bent jau lietuviškai be klaidų rašyti, tiek čia tiek savo tinklapyje (naujienose išsitaisyk klaidas) :[

Parašė almantas1989· 2014 Sau. 28 19:01:07
#40

jau galime pasiulyti specialiai jums dar viena subdomena: *.crp.lt

Parašė Pakartoti slaptažodį· 2014 Sau. 28 20:01:30
#41

aš tai nežinau, jei kurčiau tokį hostą tai neleisčiau ir neduočiau jokių subdomenų, tegul domeną atsineša, ir šūdsaičių mažiau bus :D

Parašė almantas1989· 2014 Sau. 28 20:01:03
#42

Pakartoti slaptažodį parašė:
aš tai nežinau, jei kurčiau tokį hostą tai neleisčiau ir neduočiau jokių subdomenų, tegul domeną atsineša, ir šūdsaičių mažiau bus :D


o argi gaila? :D

Parašė Pakartoti slaptažodį· 2014 Sau. 28 20:01:12
#43

ne, akivaizdu kad negaila, tačiau jų išpirkimas ir išlaikymas kainuoja, plius patys geriausi subdomenai vis tiek pamenu būdavo xz, ow.lt :D o vien domenais paremtas hostas - prestižiška gi kaip!

Parašė edgaras-v· 2014 Sau. 28 20:01:37
#44

Paklausyk PS'o. Tiesą tau sako. SUB'ai suteikia žemą lygį, ir iškart parodo, kad tai skirta tik vaikams, kurie nori turėti "WEB UŽ 1LITĄ'. O dėl to "galingo anti DDOS netikiu, nes tai atperka labai didelę kokybę ir kainą. Tai planams už 1LT tikrai negali būti. Su anti DDOS protection min. 40LT/mėn. plamai kainuoja, ir iš pirmo tiekėjo. Taip kad š*do nebevelk.

Redagavo edgaras-v· 2014 Sau. 28 20:01:08

Parašė Pakartoti slaptažodį· 2014 Sau. 28 20:01:36
#45

FOCUS-LT parašė:
Paklausyk PS'o. Tiesą tau sako. SUB'ai suteikia žemą lygį, ir iškart parodo, kad tai skirta tik vaikams, kurie nori turėti "WEB UŽ 1LITĄ'. O dėl to "galingo anti DDOS netikiu, nes tai atperka labai didelę kokybę ir kainą. Tai planams už 1LT tikrai negali būti. Su anti DDOS protection min. 40LT/mėn. plamai kainuoja, ir iš pirmo tiekėjo. Taip kad š*do nebevelk.

nesupraskit klaidingai, pigūs ir minimalūs hostai liks ir išliks, nes jų visada reikia, pradžiai bet kokio projekto, praktikai, čia be kalbų; tačiau kai jų pradeda visti tiek daug, vos ne kasdieną, tai atleiskit mielieji, paprasčiausio progreso nėra ;p
dėl tų ddos apsaugų nesusireikšmink, tikrų ten niekas neįdėjęs, tiesiog gal kokia kodo eilutė į servo htaccess'ą įmesta, kuri kažin ar veikia, kaip antai anti-proxy tokios būna, neveiksmingos ;D

Parašė Pakartoti slaptažodį· 2014 Sau. 28 20:01:36
#46

FOCUS-LT parašė:
Paklausyk PS'o. Tiesą tau sako. SUB'ai suteikia žemą lygį, ir iškart parodo, kad tai skirta tik vaikams, kurie nori turėti "WEB UŽ 1LITĄ'. O dėl to "galingo anti DDOS netikiu, nes tai atperka labai didelę kokybę ir kainą. Tai planams už 1LT tikrai negali būti. Su anti DDOS protection min. 40LT/mėn. plamai kainuoja, ir iš pirmo tiekėjo. Taip kad š*do nebevelk.

nesupraskit klaidingai, pigūs ir minimalūs hostai liks ir išliks, nes jų visada reikia, pradžiai bet kokio projekto, praktikai, čia be kalbų; tačiau kai jų pradeda visti tiek daug, vos ne kasdieną, tai atleiskit mielieji, paprasčiausio progreso nėra ;p
dėl tų ddos apsaugų nesusireikšmink, tikrų ten niekas neįdėjęs, tiesiog gal kokia kodo eilutė į servo htaccess'ą įmesta, kuri kažin ar veikia, kaip antai anti-proxy tokios būna, neveiksmingos ;D

Parašė edgaras-v· 2014 Sau. 28 20:01:42
#47

Pakartoti slaptažodį parašė:
FOCUS-LT parašė:
Paklausyk PS'o. Tiesą tau sako. SUB'ai suteikia žemą lygį, ir iškart parodo, kad tai skirta tik vaikams, kurie nori turėti "WEB UŽ 1LITĄ'. O dėl to "galingo anti DDOS netikiu, nes tai atperka labai didelę kokybę ir kainą. Tai planams už 1LT tikrai negali būti. Su anti DDOS protection min. 40LT/mėn. plamai kainuoja, ir iš pirmo tiekėjo. Taip kad š*do nebevelk.

nesupraskit klaidingai, pigūs ir minimalūs hostai liks ir išliks, nes jų visada reikia, pradžiai bet kokio projekto, praktikai, čia be kalbų; tačiau kai jų pradeda visti tiek daug, vos ne kasdieną, tai atleiskit mielieji, paprasčiausio progreso nėra ;p
dėl tų ddos apsaugų nesusireikšmink, tikrų ten niekas neįdėjęs, tiesiog gal kokia kodo eilutė į servo htaccess'ą įmesta, kuri kažin ar veikia, kaip antai anti-proxy tokios būna, neveiksmingos ;D

Tai nereikia jam dezinformacijos skleisti apie neva DDOS protection už 1LT. Šiaip sub'ų tikrai nereikia žmonėms, kurie mąsto kad sukurs dar vieną dovaną internetui. Bet kai vaikai kuria tokius puslapius kaip "ATSPĖK IR LAIMĖSI PIEŠTUKĄ" tai ką bepasakysi, trūksta žodžių, o visos tos šiukšlės būtent ir atsiranda per neva pigių, ir gerų subdomenų ir hostingų tiekėjus. Kaži ar kurtų nesamones, jei kad ir OVH kainom būtų paremti hostingai? Po to žiūri ir neįmanoma rasti realios informacijos GOOGLE, nes tie vaikai prikuria ****. Taip, išliks, galbūt (?) Bet ateities jų nematau aiškios, o ka jau kalbėti apie finansinę pusę.

Redagavo edgaras-v· 2014 Sau. 28 20:01:33

Parašė Pakartoti slaptažodį· 2014 Sau. 28 22:01:19
#48

na nežino kaip tinkamai pasakyt, terminuose nesigaudo tai ir gaunasi tokios skambios frazės :D na nieko nepadarysi, vaikai patys sau minusą daro su tokiais projektukais, tačiau nebūkim cinikai, pagalvok kad tai kur kas, nepalyginamai geriau nei žaisti beverčius žaidimus, plius puiki ir perspektyvi praktika, tik aišku kad žmogus neapsistotų prie cs ar muzikos tinklalapio (viskas ok jei jie padaryti gerai) o žengtų toliau... va dėl ko akcentuoju tą tobulėjimą taip

Parašė almantas1989· 2014 Sau. 29 14:01:59
#49

Pakartoti slaptažodį parašė:
na nežino kaip tinkamai pasakyt, terminuose nesigaudo tai ir gaunasi tokios skambios frazės :D na nieko nepadarysi, vaikai patys sau minusą daro su tokiais projektukais, tačiau nebūkim cinikai, pagalvok kad tai kur kas, nepalyginamai geriau nei žaisti beverčius žaidimus, plius puiki ir perspektyvi praktika, tik aišku kad žmogus neapsistotų prie cs ar muzikos tinklalapio (viskas ok jei jie padaryti gerai) o žengtų toliau... va dėl ko akcentuoju tą tobulėjimą taip


Dekui tau uz topki komentara. visiskai puikiai pasakei. kad tai kuo dabar uzsiemu zymiai geriau negu kurti cs, samp ar dar koki muzikos weba is kuriu naudos niekados nebus. p.s. manau daugelis sutiks su tavim kad hostingas zymiai geresnis uz visus tuos zaidimus ar dar ka ir del perspektyvu taip pat :)

Parašė edgaras-v· 2014 Sau. 29 14:01:54
#50

almantas1989 parašė:
Pakartoti slaptažodį parašė:
na nežino kaip tinkamai pasakyt, terminuose nesigaudo tai ir gaunasi tokios skambios frazės :D na nieko nepadarysi, vaikai patys sau minusą daro su tokiais projektukais, tačiau nebūkim cinikai, pagalvok kad tai kur kas, nepalyginamai geriau nei žaisti beverčius žaidimus, plius puiki ir perspektyvi praktika, tik aišku kad žmogus neapsistotų prie cs ar muzikos tinklalapio (viskas ok jei jie padaryti gerai) o žengtų toliau... va dėl ko akcentuoju tą tobulėjimą taip


Dekui tau uz topki komentara. visiskai puikiai pasakei. kad tai kuo dabar uzsiemu zymiai geriau negu kurti cs, samp ar dar koki muzikos weba is kuriu naudos niekados nebus. p.s. manau daugelis sutiks su tavim kad hostingas zymiai geresnis uz visus tuos zaidimus ar dar ka ir del perspektyvu taip pat :)
ir kuom gi geriau? Kurdamas zaidimus ismeti kruvas pinigu, taip pat ir cia... Nematau skirtumu. Na nebent pats koda rasytum, mokymosi tikslais, susirastum bendraminciu. Bet kurimas ale kad mandras neturi prasmes ekonominiu atzvilgiu tau. Zodziu kurk kazka unikalaus kad ir tam paciam host versle ko lietuvoj nera bet zmonems reikia.

Parašė Pakartoti slaptažodį· 2014 Sau. 29 17:01:21
#51

na matai, vien pats hosto projektas kaip iš savęs yra aukštesniam lygmeny nei tie patys linksniuojami muzikos ir gaming portaliūkščiai, tačiau tik geriau, su hosto projektu tu ne geriausias, tam reikia daug dirbti ir pasiūlyti kažką ypatingo, kažko wow, nes šiais laikais kai visko prikurta tiek daug, prasimušti yra veelniškai sunku. turi nustebint, šokiruot... tarkim mega.co.nz - atrodo file upload servisų tiek daug internetinėj erdvęj, tačiau kim'as sugebėjo kažką paprasto, bet tuo pačiu tokio galingo ir saugaus sukurti.. čia jau kita tema, galiu plėstis begalo

Parašė edgaras-v· 2014 Sau. 29 20:01:44
#52

Pakartoti slaptažodį parašė:
na matai, vien pats hosto projektas kaip iš savęs yra aukštesniam lygmeny nei tie patys linksniuojami muzikos ir gaming portaliūkščiai, tačiau tik geriau, su hosto projektu tu ne geriausias, tam reikia daug dirbti ir pasiūlyti kažką ypatingo, kažko wow, nes šiais laikais kai visko prikurta tiek daug, prasimušti yra veelniškai sunku. turi nustebint, šokiruot... tarkim mega.co.nz - atrodo file upload servisų tiek daug internetinėj erdvęj, tačiau kim'as sugebėjo kažką paprasto, bet tuo pačiu tokio galingo ir saugaus sukurti.. čia jau kita tema, galiu plėstis begalo
Apie ką kalba ir eina. Tai daugiau pasirodymui, pramogai sakyčiau, bet ne rimto projekto, įmonės įvaizdis. Įpač kai serveriai pernuomuojami, talpinama paprastuose VPS serveriuose, bet ne skirtuosiuose.

Parašė almantas1989· 2014 Sau. 29 21:01:17
#53

AKCIJA!!! Užsakykite bet kurį planą mėnesiui, kitus du mėnesius gaukite visiškai NEMOKAMAI!

Užsakykite bet kurį planą vienam mėnesiui ir kreipkitės žinute į administraciją dėl akcijos. Papildysime Jusų balansą dar dviems mėnesiams visiškai nemokamai! Pastaba: akcija galioja naujiems klientams. Akcija vyksta iki 2014-02-28

Redagavo almantas1989· 2014 Sau. 29 21:01:29

Parašė AudriusG· 2014 Sau. 29 21:01:44
#54

Padarykit automatizuotai, jog nereiktu bereikalyngai susisiekinet su administracija :)

Parašė almantas1989· 2014 Sau. 29 21:01:29
#55

AudriusG parašė:
Padarykit automatizuotai, jog nereiktu bereikalyngai susisiekinet su administracija :)

Hostingas yra automatizuotas. taciau tik siuo atveju jums reikia rasyti kad gauti dar du mėnesius naudotis mūsų paslaugomis

Parašė edgaras-v· 2014 Sau. 29 21:01:27
#56

almantas1989 parašė:
AKCIJA!!! Užsakykite bet kurį planą mėnesiui, kitus du mėnesius gaukite visiškai NEMOKAMAI!



Aš užsisakysiu hostingą mėnesiui, o tu man duosi DS 2 mėnesiams, taip?

Ir vėl šiuo atvėju klaidingai suformuluotas pasiūlymas. kitus du mėnesius gaukite visiškai NEMOKAMAI! Čia pasirinktinai?

Ir kodėl tiek gramatinių klaidų. Ar dera tai verslo subjektui?

Parašė Pakartoti slaptažodį· 2014 Sau. 29 22:01:00
#57

almantas1989 parašė:
Hostingas yra automatizuotas. taciau tik siuo atveju jums reikia rasyti kad gauti dar du mėnesius naudotis mūsų paslaugomis

tai nuimk bereikalingą balastą nuo savo pečių, parašyk kodą gali, vertink savo laiką ;D nu žiūrint kokiam laikui ten dar akcija tavo

Parašė PyccKuu· 2014 Sau. 29 22:01:30
#58

Nežinau kodėl, bet aš nors ir nerimta projėktėli darydamas niekada neužsisakinėčiau planu iš tokiu hostų, nes viena diena jie vistiek dings su visais duomenimis. Bet manau tokie hostingai yra reikalingi vien tiems vaikams kurie kuria, šudsaičius tokius kaip CS ir panašiai, kuriems svarbiausia, kad kainuotu 1LT ir dar sms. Kadangi pamenu ir pats prieš gerus ~8-9 metus tik pradėjau domėtis saitais ir tiesiog užkibau ant to, ir kaip dabar atsimenu dariau pirmaji CS saita kuriame baneris buvo .gif formatu ir judantis tai buvo man VAUuuu. Na ir nuo to laiko pradėjau daryti kažką, bet niekad neapsistojau ties vienu projektu, na ir nuo to laiko nors ir nepramokau PHP, bet jau žinau kur ką redaguoti, pakeisti ir panašiai ir vis projėktėlius dariau geresnius ir geresnius :) Na biški čia užsišnekėjau, nostalgija apėmė :D Bet manau jai vaikams patinka daryti šudsaičius tai tegu darosi visviena bent vienam iš penkių tai patiks ir tobulės. O kad tų šudsaičių pilnas internetas manau niekam netrukdo, juk tai nešliukšlės gatvėje, kad reikia prasispardyti, kad praeiti, o čia internete juk niekam netrukdo, o jus čia vis užpuolat ir užpuolat juos ;)

Parašė nOdee-· 2014 Sau. 30 00:01:57
#59

Nu ir Blue davė spaudimo, bet dėl šio nario aš irgi suabejočiau, užtenka pamatyti jo reputacija uzdarbis.lt portale (nereklama čia)

Parašė almantas1989· 2014 Sau. 30 08:01:04
#60

Pakartoti slaptažodį parašė:
almantas1989 parašė:
Hostingas yra automatizuotas. taciau tik siuo atveju jums reikia rasyti kad gauti dar du mėnesius naudotis mūsų paslaugomis

tai nuimk bereikalingą balastą nuo savo pečių, parašyk kodą gali, vertink savo laiką ;D nu žiūrint kokiam laikui ten dar akcija tavo

Na akcija tik menesiui laiko. tad nelabai apsimoka daryt automatizuoto

Parašė edgaras-v· 2014 Sau. 30 09:01:45
#61

almantas1989 parašė:
Pakartoti slaptažodį parašė:
almantas1989 parašė:
Hostingas yra automatizuotas. taciau tik siuo atveju jums reikia rasyti kad gauti dar du mėnesius naudotis mūsų paslaugomis

tai nuimk bereikalingą balastą nuo savo pečių, parašyk kodą gali, vertink savo laiką ;D nu žiūrint kokiam laikui ten dar akcija tavo

Na akcija tik menesiui laiko. tad nelabai apsimoka daryt automatizuoto
Matau, kad visiškai nesiorientuoji ką tau siūlo žmonės ir nesupranti. Ką tau ir sako, kad kurk mokymosi tikslais. Nes tokios žinios pravers gyvenime. O iš hostingo vis vien negyvensi, jei nelysi į besivystančias rinkas (kad ir kokia Gruzija). Lietuvoje ši sritis stipriai išvystyta ir gyventi "žaliems" iš to nebėra galimybių.
na manau supranti, link kur aš visą šią temą suku...

Parašė almantas1989· 2014 Sau. 31 12:01:49
#62

BLUE parašė:
almantas1989 parašė:
Pakartoti slaptažodį parašė:
almantas1989 parašė:
Hostingas yra automatizuotas. taciau tik siuo atveju jums reikia rasyti kad gauti dar du mėnesius naudotis mūsų paslaugomis

tai nuimk bereikalingą balastą nuo savo pečių, parašyk kodą gali, vertink savo laiką ;D nu žiūrint kokiam laikui ten dar akcija tavo

Na akcija tik menesiui laiko. tad nelabai apsimoka daryt automatizuoto
Matau, kad visiškai nesiorientuoji ką tau siūlo žmonės ir nesupranti. Ką tau ir sako, kad kurk mokymosi tikslais. Nes tokios žinios pravers gyvenime. O iš hostingo vis vien negyvensi, jei nelysi į besivystančias rinkas (kad ir kokia Gruzija). Lietuvoje ši sritis stipriai išvystyta ir gyventi "žaliems" iš to nebėra galimybių.
na manau supranti, link kur aš visą šią temą suku...


Jeigu norit kurkit mokymosi tikslais. as kuriu tam kad galeciau zengt i zingsni. tobulinu po biski ne tik sistema, bet siuo metu esu uzsakes ir dizaino paslaugas

Parašė edgaras-v· 2014 Sau. 31 12:01:11
#63

almantas1989 parašė:
BLUE parašė:
almantas1989 parašė:
Pakartoti slaptažodį parašė:
almantas1989 parašė:
Hostingas yra automatizuotas. taciau tik siuo atveju jums reikia rasyti kad gauti dar du mėnesius naudotis mūsų paslaugomis

tai nuimk bereikalingą balastą nuo savo pečių, parašyk kodą gali, vertink savo laiką ;D nu žiūrint kokiam laikui ten dar akcija tavo

Na akcija tik menesiui laiko. tad nelabai apsimoka daryt automatizuoto
Matau, kad visiškai nesiorientuoji ką tau siūlo žmonės ir nesupranti. Ką tau ir sako, kad kurk mokymosi tikslais. Nes tokios žinios pravers gyvenime. O iš hostingo vis vien negyvensi, jei nelysi į besivystančias rinkas (kad ir kokia Gruzija). Lietuvoje ši sritis stipriai išvystyta ir gyventi "žaliems" iš to nebėra galimybių.
na manau supranti, link kur aš visą šią temą suku...


Jeigu norit kurkit mokymosi tikslais. as kuriu tam kad galeciau zengt i zingsni. tobulinu po biski ne tik sistema, bet siuo metu esu uzsakes ir dizaino paslaugas
koki tu zingsni zengsi Lietuvoi, mastyk ka sakai. Nori zengt zingsni eik i rytu ir pietu rinkas, paziurek kas per situacija Europoj IT srity, pasidomek. Dabar neklusai patarimu, bet po menesio - dvieju prisiminsi ka rasiau...

Parašė almantas1989· 2014 Sau. 31 13:01:26
#64

o tai ko neduodi tu savo patarimu o tik giri tokius kaip: mhost.lt arba 24x.lt kurie patys naudoja serverius is perpardaveju antru ranku

Parašė zilvenas· 2014 Sau. 31 14:01:33
#65

Tu nejuokink perpadavinėtojau. Nes tuoj verksi, kad dosina kažkas.

Parašė edgaras-v· 2014 Sau. 31 14:01:05
#66

almantas1989 parašė:
o tai ko neduodi tu savo patarimu o tik giri tokius kaip: mhost.lt arba 24x.lt kurie patys naudoja serverius is perpardaveju antru ranku
Visų pirma kaip sakau yra svarbus įdirbis potencialiam klienyui, o jau tik po to serverinė ir kita techninė dalis eina. Jei jau vyksta rašymas nelietuviškomis raidėmis, su gausybe gramatinių klaidų, koks gali būti įspūdis. Tavo minėti tiekėjai šią sritį yra sutvarkę kiek įmanoma patraukliau potencialiam klientui. O pas tave - balaganas, neaišku nei kas nei kur, nei kaip. Be to viešas konkuravimas, yra bloga savybė, nesuteikianti garbės.
zilvenas parašė:
Tu nejuokink perpadavinėtojau. Nes tuoj verksi, kad dosina kažkas.
Žmogus va, sako tiesą, atkreipk dėmesį...

Redagavo edgaras-v· 2014 Sau. 31 14:01:42

Parašė nOdee-· 2014 Sau. 31 14:01:44
#67

almantas1989 parašė:
o tai ko neduodi tu savo patarimu o tik giri tokius kaip: mhost.lt arba 24x.lt kurie patys naudoja serverius is perpardaveju antru ranku

O kodėl tu taip drąsiai kalbi apie perpardavinėjimą, be jokių pagrįstų įrodymų? Galbūt nori pasigalinėti už nepagrįsta šmeižtą su rimtesniom įstaigom?

Parašė almantas1989· 2014 Sau. 31 15:01:53
#68

nOdee- parašė:
almantas1989 parašė:
o tai ko neduodi tu savo patarimu o tik giri tokius kaip: mhost.lt arba 24x.lt kurie patys naudoja serverius is perpardaveju antru ranku

O kodėl tu taip drąsiai kalbi apie perpardavinėjimą, be jokių pagrįstų įrodymų? Galbūt nori pasigalinėti už nepagrįsta šmeižtą su rimtesniom įstaigom?

Parašė edgaras-v· 2014 Sau. 31 15:01:35
#69

almantas1989 parašė:
nOdee- parašė:
almantas1989 parašė:
o tai ko neduodi tu savo patarimu o tik giri tokius kaip: mhost.lt arba 24x.lt kurie patys naudoja serverius is perpardaveju antru ranku

O kodėl tu taip drąsiai kalbi apie perpardavinėjimą, be jokių pagrįstų įrodymų? Galbūt nori pasigalinėti už nepagrįsta šmeižtą su rimtesniom įstaigom?
ZODZIU PRITRUKAI?

Parašė Pakartoti slaptažodį· 2014 Sau. 31 16:01:28
#70

vargšelis, nebloga kritikos dozė :D

Parašė edgaras-v· 2014 Sau. 31 19:01:40
#71

Dar kažką pastebėjau... Kaip teiki domenus, jei nesi akredituotas domenų užsakovas? Čiornaja magija?
Aktyvių paslaugų: 40 Mėgėjas skaitiklį prasukinėt ar botų užleidęs?

Parašė almantas1989· 2014 Sau. 31 19:01:04
#72

BLUE parašė:
Dar kažką pastebėjau... Kaip teiki domenus, jei nesi akredituotas domenų užsakovas? Čiornaja magija?
Aktyvių paslaugų: 40 Mėgėjas skaitiklį prasukinėt ar botų užleidęs?

nei prasukineju nei botu leidziu. tiesiog tiek turim aktyviupaslaugu siuo metu

Parašė Pakartoti slaptažodį· 2014 Sau. 31 20:01:02
#73

nu ką gi, šilkinį tavo webą padarysim greitu metu manau..

* prisijungti / registruotis aišku yra patogiau su js langeliu, tačiau o jei vartotojas išsijungęs js? jis paprasčiausiai negalės ankščiau nurodytų veiksmų atlikt. sukurk atskirus vidinius puslapius tiems kas neturi js..

* patogumo dėlei padaryk logo su nuoroda, nes dabar intuityviai noriu grįžti į namus ir spaudžiu ant logo, nieko nevyksta, reikia rinktis nuorodą 'namai'.. nepatogu

* ir dar kartą, peržiūrėk tu žmogeliuk tekstus, juose pilna stiliaus ir rašybos klaidų, tai tiesiog apverktina.. kad ir kokios tos tavo paslaugos bebūtų auksinės, bet paprasčiausi typo'ai tiesiog atgraso

kitas dalykas, aišku labiau filosofinis, jei jau įmonė nuolatos rengia tiek daug akcijų, parsiduoda kaip velniai žino kas, parodo jog firma neturi jokios savivertės, jai sekasi prastai ir ji bando suvest galą su galu..

Parašė edgaras-v· 2014 Sau. 31 20:01:33
#74

almantas1989 parašė:
BLUE parašė:
Dar kažką pastebėjau... Kaip teiki domenus, jei nesi akredituotas domenų užsakovas? Čiornaja magija?
Aktyvių paslaugų: 40 Mėgėjas skaitiklį prasukinėt ar botų užleidęs?

nei prasukineju nei botu leidziu. tiesiog tiek turim aktyviupaslaugu siuo metu
Tu tuom tikras? Draugeliams CS išnuomojai ar kaip?

Parašė almantas1989· 2014 Sau. 31 20:01:59
#75

Pakartoti slaptažodį parašė:
nu ką gi, šilkinį tavo webą padarysim greitu metu manau..

* prisijungti / registruotis aišku yra patogiau su js langeliu, tačiau o jei vartotojas išsijungęs js? jis paprasčiausiai negalės ankščiau nurodytų veiksmų atlikt. sukurk atskirus vidinius puslapius tiems kas neturi js..

* patogumo dėlei padaryk logo su nuoroda, nes dabar intuityviai noriu grįžti į namus ir spaudžiu ant logo, nieko nevyksta, reikia rinktis nuorodą 'namai'.. nepatogu

* ir dar kartą, peržiūrėk tu žmogeliuk tekstus, juose pilna stiliaus ir rašybos klaidų, tai tiesiog apverktina.. kad ir kokios tos tavo paslaugos bebūtų auksinės, bet paprasčiausi typo'ai tiesiog atgraso

kitas dalykas, aišku labiau filosofinis, jei jau įmonė nuolatos rengia tiek daug akcijų, parsiduoda kaip velniai žino kas, parodo jog firma neturi jokios savivertės, jai sekasi prastai ir ji bando suvest galą su galu..


Dekui uz pasiulymus :). siu metu jau keiciame dizaina savo, tobuliname sistema dar labiau, darome ir patogesne ir dar galingesne. akcijos visos laikinos yra siaip :)

Parašė edgaras-v· 2014 Sau. 31 20:01:10
#76

Nori išpranašausiu ateitį - pns.lt, cloudvps.lt likimas laukia. Kai viskas lūžinėja, kliba, ir jokio stabilumo, bet akcijos tai diena iš dienos vis geresni pasiūlymai.

Parašė almantas1989· 2014 Sau. 31 20:01:05
#77

BLUE parašė:
Nori išpranašausiu ateitį - pns.lt, cloudvps.lt likimas laukia. Kai viskas lūžinėja, kliba, ir jokio stabilumo, bet akcijos tai diena iš dienos vis geresni pasiūlymai.
ir ka tu tuo norejai pasakyti?

Parašė edgaras-v· 2014 Sau. 31 20:01:32
#78

almantas1989 parašė:
BLUE parašė:
Nori išpranašausiu ateitį - pns.lt, cloudvps.lt likimas laukia. Kai viskas lūžinėja, kliba, ir jokio stabilumo, bet akcijos tai diena iš dienos vis geresni pasiūlymai.
ir ka tu tuo norejai pasakyti?
Tai ką parašiau, tą ir pasakiau. Nesupranti, ne mano bėdos.

Parašė MaFetas· 2014 Vas. 1 10:02:49
#79

BLUE teisingai sako ;) vien tik kad admin/savininkas beraštis ilgai neišsilaikys

Parašė edgaras-v· 2014 Vas. 2 17:02:18
#80

utg.lt parašė:
TRINTI TEMA.. . .
TRINTI TEMA.. . .

Bankrotas, ar kritikos dozės nepriimi? Nedarytų taip rimtas tiekėjas. O ką pamačiau paskaitęs apie tave - apsigimęs vagis, apgaudinėji žmones kaip tikras profesionalas. Skundų pilnas internetas, skaityk kiek tik nori, "PAVOGĖ, NEATSISKAITĖ, IGNORAVO, VĖL PAVOGĖ, PAPLATINO JAU PARDUOTĄ SISTEMĄ" ir dar daugiau. Tai ir čia taip pat apgaut gali.

Parašė MaFetas· 2014 Vas. 2 17:02:29
#81

Ką ir sakiau :D :D nieko keisto

P.S. admin/moderator netrinkit temos tegul žmonės mano, kad toks idiotas egzistuoja, tegul nepasigauna kažką iš jo pirkdami ir t.t.


Vartotojo vardas: almantas1989

Email:

Redagavo MaFetas· 2014 Vas. 2 17:02:17

Parašė Pakartoti slaptažodį· 2014 Vas. 2 17:02:33
#82

tai viskas? hosto nebėra? gal aš pvz laikiau svarbų projektą kažkokį ten omg swag, kas man tą kompensuos?

Parašė almantas1989· 2014 Vas. 8 21:02:10
#83

---> Visiems vartotojams užsisakiusiems bet kokias tinklapių talpinimo paslaugas, gaus informacinę žinutę su prisijungimo duomenimis net tik į elektroninį paštą, bet ir į pranešimus UTG.LT tinklapyje.

Taip pat mes jums galime pasiūlyti:

· Planai nuo 1 LITO

· PHP (5.3.27), Apache (2.2.14)

· MySQL duomenų bazės (MySQL 5.5.9)

· DirectAdmin valdymo pultas

· POP3 ir SMTP prisijungimai

· E-mail: Autoatsakikliai, Webmail, IMAP, POP3

· Nemokami subdomenai: *.utg.lt , *.6x.lt , *.crp.lt

· Nemokamas Jūsų puslapio perkėlimas iš kito hostingo

· Domenų parkavimas

· DNS valdymas



Mūsų kontaktai:

Pagalba : +370 671 01231

Pagalba : +370 622 87247

Skype : utg.lt

Elektroninis paštas " info@utg.lt

Parašė Pakartoti slaptažodį· 2014 Vas. 8 22:02:34
#84

---> nu ir kokio velnio tas patį tik iš kitos pusės????? :D

Parašė almantas1989· 2014 Vas. 8 22:02:43
#85

---> pagaliau pilni atsinaujinome :), dizaina pakeiteme, patobulinome sistema

Parašė Pakartoti slaptažodį· 2014 Vas. 8 22:02:55
#86

---> na bet iki tobulumo kaip iki mėnulio, klaidų pilna, vien kaip planų informacija pateikta... 1/men. <-- kaip paprastam vartotojui suprast šitą? arba vieta - 200. 200 ko? terabaitų? imu

Parašė edgaras-v· 2014 Vas. 8 22:02:14
#87

---> Vos nenuvirtau pamates koda r dizaina. CSS stiliai nepamirsti? Tfu...

P.s. Vėl į krūmus?

Redagavo edgaras-v· 2014 Vas. 9 19:02:09

Parašė cloud.lt· 2014 Vas. 16 14:02:48
#88

Kodėl nebeveikia jūsų serveris > 30min.?